Inlägg från: HopeNeverFades |Visa alla inlägg
  • HopeNeverFades

Vilken bilbarnstol?

Försökte hitta på internet något test om vilken framåtvänd bilbarnstol man ska köpa men hittar inget. Någon som vet vad som är bra?

• Svar på tråden Vilken bilbarnstol?
  • HopeNeverFades

ja jag ska inte vända honom nu. utan har börjat titta för vi behöver en extrastol i morfars bil när han vuxit ur den han har. Tråden handlade inte på något vis om att jag skulle vända honom men tack för tippsen om stolar!

• HopeNeverFades

snälla diskussionen handlar inte om detta så håll er till ämnet. jag kommer att ha min son bakåtvänd så länge det går och behöver inte era moralråd. jag kommer inte köpa en till bakåtvänd stol för de gånger han ska åka i sin morfars bil punkt.

• HopeNeverFades

cicci85: var inte just stolen jag tackade för utan för att någon höll sig till ämnet och gav råd på en stol! Jag köper inte en stol utifrån vad någon säger här men vill ha tipps och råd när jag kollar!

och som jag skrivit tidigare handlar detta inte om att jag tänker vända honom nu. utan funderar inför framtiden och då som extrastol hos hand morfar. men det är tydligen en dödssynd att fundera i tid! :)

Svar på tråden Vilken bilbarnstol?