Vilken bilbarnstol?
Försökte hitta på internet något test om vilken framåtvänd bilbarnstol man ska köpa men hittar inget. Någon som vet vad som är bra?
Försökte hitta på internet något test om vilken framåtvänd bilbarnstol man ska köpa men hittar inget. Någon som vet vad som är bra?
Suck i hela världen åker barnen framåt o de dör inte fler barn ute i resten av världen. Det som händer när han åker bakåt är att han spyr till 99% han gapar skriker o är helt besinningslös !! DET om något får hans mamma att krocka. Bättre med lugn o ro för alla!
cicci85: var inte just stolen jag tackade för utan för att någon höll sig till ämnet och gav råd på en stol! Jag köper inte en stol utifrån vad någon säger här men vill ha tipps och råd när jag kollar!
och som jag skrivit tidigare handlar detta inte om att jag tänker vända honom nu. utan funderar inför framtiden och då som extrastol hos hand morfar. men det är tydligen en dödssynd att fundera i tid! :)
vi har köpt en britax kid plus tror ´jag den heter... inte börjat använda den ännu. väntar till efter vintern :D
men den verkar vara superbra, o har bara läst positivt om den...