• stor grön drake

finns det någon "vuxen" mail server?

Alltså, jag funderar allvarligt på att skaffa mig en mer "vuxen" e-mail adress än den jag reggade för 10-11 år sen.  Det börjar kännas lite pinsamt att skriva den.

Nu senast var det kontaktlistan på dagis. Alla utom jag hade en adress som var namnbaserad på vis eller annat.

Jag känner mig ganska säker på att jag vill "bort" från hotmail, så jag undrar helt enkelt, vad finns det annat för säkra och "vuxna" mailservers tillgängliga online.
    (internet leverantören tillhandahåller säkert, men jag har bara haft dåliga erfarenheter av dem)

• Svar på tråden finns det någon "vuxen" mail server?
  • silhuett

gmail tycker jag känns ganska "vuxet" Själv har jag dock yahoo.se med mitt för- och efternamn innan @-tecknet. Tycker det känns helt okej.

• logg81

gmail.com

Det är en jättebra mail. Enkel och trygg...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • logg81

Hi hi hi...

hotmail har ju en annan epostadress oxå... live.se Ser likadan ut som hotmailen men istället för @hotmail.com så får man @live.se efter...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Darla

Gmail. Har anvant den sen beta, finns ingen bättre. Man lär sig snabbt hur den ska användas. Du kan lägga till och ta bort flera olika smarta tillägg så den blir precis som du vill ha den.

• stor grön drake
    Darla skrev 2011-01-30 12:18:29 följande:
    Gmail. Har anvant den sen beta, finns ingen bättre. Man lär sig snabbt hur den ska användas. Du kan lägga till och ta bort flera olika smarta tillägg så den blir precis som du vill ha den.
    Nej.
    Jag har haft gmail i flera år, jag fattar den fortfarande inte. Den är kopplad till mina övriga google accounts, så jag använder den enbart när jag måste
  • Lellebror

jag har 3  olika
    en på home.se för skräppost
    och en på mamsens domän
    och en på live.se för anonymitet på den andra bloggen jag driver ;)

Svar på tråden finns det någon "vuxen" mail server?