Ingen sexlust
Hej. Jag är 18 år och har varit tillsammans med min pojkvän nu i ett halvt år. Jag var oskuld när jag träffade honom men vi hade sex ett tag efter. När vi ska ha sex så blir jag inte alls upphetsad, jag känner typ ingenting när vi strular o så. Och då e det mycket obehagligt att ha sex. Jag e liksom helt torr. Han ''hjälper''mig genom att ge mig oralsex, men det e inget vidare. Jag blir lite våt av hans spott, så hans snopp glider in, men kåt är jag inte. Vad kan det bero på? Jag har funderat lite över en grej, men jag vet inte om det är det. När jag var yngre, dvs 14 år så hade jag en pojkvän och när vi strulade blev jag inte upphetsad. Trots det så smekte han mig där nere, men jag kände ingenting, det gjorde jätte ont men då vågade jag inte säga det till honom. Och sen dess så har jag varit med olika killar, men blev aldrig kåt. Och varje gång de skulle smeka mig där nere och så, så kändes det obekvämt och gjorde ont. Jag tror att allt det här kan vara på grund av den första upplevelsen. Jag har kanske det på hjärnan och spänner mig och blir liksom ''rädd'' så fort en kille ska röra mig, men jag kanske inte är medveten om det just nu. Det sjuka är att när jag onanerar så blir jag våt och extremt kåt. Men så fort jag är med en kille så är jag som en sten. Jag har haft denna problem så länge jag kan minnas och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill så gärna ha skönt sex med min pojkvän, och det känns inte bra när det blir så här varje gång. Nuförtiden så har jag börjat till och med att skämmas för varje gång vi ska ha sex så blir det så här. Jag tycker om min pojkvän jätte mycket och jag tror det e ganska svårt för honom också att se att ingenting funkar. Vad tycker ni om allt detta och vad tycker nijag ska göra vidare? Skulle vara tacksam om ni svarar :)