• linaloo

    Vårbebis i Umeå 2011 - Fika-tråd

    Det var ju nån som kom med idén att vi skulle skapa en fika-tråd för oss med Vårbebisar i Umeå 2011. Så här kommer den :)

     


    Kotten bf 2011-05-13 ♥ mammatillkotten.blogspot.com
  • Svar på tråden Vårbebis i Umeå 2011 - Fika-tråd
  • Finesse
    LillEm skrev 2011-06-02 23:58:26 följande:
    Skulle det underlätta om jag bjöd på fika hemma hos mig, vi bor Väst på stan vid Hedlundaskolan? Tyvärr har jag inget lekrum eftersom att Lily är vårt första barn. Måste också informera om att vi har två katter. Själv kan jag inte ta mig utanför Umeå pga att vi inte har bil.

    Onsdag eller torsdag skulle nog fungera bäst eftersom att ÄlskadeLiten inte kunde på tisdag.

     


    Eftersom jag antog att ingen kunde fika har jag gjort upp planer för nästa vecka redan.. men veckan efter kan vi säkert.. iaf tisdag, torsdag, fredag..


    Ebba 071228, Hampus 110225
  • LillEm
    Finesse, då får vi se till att fika då också Glad . Jag kan ha lite svårare vissa dagar men det märks.

    ÄlskadeLiten, vill du träffas för en fika i stan på onsdag eller torsdag i nästa vecka (8 eller 9/6). Kankse fler som är intresserade? Var skulle passa kanske Waynes eller Stationen där det är lätt att komma in med barnvagn?
  • Lillstroem
    LillEm skrev 2011-06-03 10:09:19 följande:
    Finesse, då får vi se till att fika då också Glad . Jag kan ha lite svårare vissa dagar men det märks.

    ÄlskadeLiten, vill du träffas för en fika i stan på onsdag eller torsdag i nästa vecka (8 eller 9/6). Kankse fler som är intresserade? Var skulle passa kanske Waynes eller Stationen där det är lätt att komma in med barnvagn?
    Jag kan också gärna vara med och fika..
    Om det blir onsdag eller torsdag kvittar för mig. =)
  • LillEm
    Lillstroem skrev 2011-06-03 10:25:06 följande:
    Jag kan också gärna vara med och fika..
    Om det blir onsdag eller torsdag kvittar för mig. =)
    Jättekul!
    Fler som kan?
    Jag ska även kolla med Clara som gick på yoga med oss.
  • LillEm

    Älskade Liten och Lillstroem, vilken dag ska vi ta för fika onsdag (8/6) eller torsdag (9/6)? Och var ska vi fika? Ser verkligen fram emot att träffa er Glad
    Någon mer som vill följa med?

  • Lillstroem
    LillEm skrev 2011-06-06 11:20:37 följande:
    Älskade Liten och Lillstroem, vilken dag ska vi ta för fika onsdag (8/6) eller torsdag (9/6)? Och var ska vi fika? Ser verkligen fram emot att träffa er Glad
    Någon mer som vill följa med?
    Jag röstar på onsdag 8/6 men det spelar ingen roll egentligen vilken dag.
    Café Station kanske?
    Kl. 13.30-14.00-tiden?

    Har du fått tag i Clara? =)
  • LillEm
    Lillstroem skrev 2011-06-06 11:28:15 följande:
    Jag röstar på onsdag 8/6 men det spelar ingen roll egentligen vilken dag.
    Café Station kanske?
    Kl. 13.30-14.00-tiden?

    Har du fått tag i Clara? =)
    Låter perfekt.
    Jag har pratat med Clara men de skulle vara bortresta nästa vecka.
  • LillEm
    linaloo skrev 2011-06-06 21:51:26 följande:
    Jag kommer gärna o fikar med er på onsdag!
    Jättekul, då ses vi.
  • ÄlskadeLiten

    Jag kommer oxå såklart De har picknick på storasysters förskola imorgon kl 16 så jag ses gärna vid 13 om det passar er andra??

    Café Station kl 13? Hur låter det??

    ÄlskadeLiten

Svar på tråden Vårbebis i Umeå 2011 - Fika-tråd