Salt-butik försökte sälja ett använt linne
I helgen gick jag till en Salt-butik för att köpa ett linne. Det var en äldre och yngre kvinna som jobbade där. Linnet fanns inte i min storlek så jag frågade den äldre damen om det fanns nåt på lagret. Hon sa något till den yngre som försvann bakom disken en bra stund. Sen kommer hon till mig med två olika linnen och försöker få mig att välja den andra modellen, men jag vill ha det som jag frågade efter, och tog det. Medans jag står i kön så känner jag på linnet och det känns som att nån precis har haft på sig det, och det är helt nopprigt (svarta noppror) i armhålorna. Men prislappen är som på ett oanvänt! Jag blev chockad, äcklad och i efterhand förbannad. Kanske ingen big deal men jag blev nästan förolämpad, har de ingen skam i kroppen och tror de inte att man SER när en tröja är så pass använd?? Hon var väl bakom disken och märkte om (hennes eget?) linne. Kommer aldrig gå dit igen!!! Pinsamt att det finns människor som tror att de kommer tjäna pengar på att behandla kunderna så här!
Så! Nu fick jag det sagt här också.