• Beetle

JÄTTERÄDD för att dö under förlossningen...

Jag förlorade 3 liter blod efter förlossningen då livmodern inte ville dra ihop sig. MEN det fixade de galant med dropp med massa mediciner och andra åtgärder. Stod också ett kirurgteam redo om jag behövde det.

Vad jag vill säga är att chansen att något ska hända som de inte har koll på och kan fixa är väldigt liten.

• Beetle
    Josefin1986 skrev 2011-02-03 08:15:19 följande:
    Det är väl sant. Vi har inga sjukdomar som borde kunna påverka i släkten, jag tror heller inte att någon jag känner haft såna komplikationer.
    Jag tänker iaf prata med BM om att jag är VÄÄÄLDIGT orolig för sånt så dom får kolla NOGA och övertyga mig om att det är lugnt..

Jag tänkte på en sak; när man gör en gyn-undersökning borde dom väl säga redan då om det är något "skumt" med livmodern?
    Jag har ju gjort en sån eftersom jag hade cellförändringar (som försvann av sig själv på några månader) och då gjorde dom ju ultraljus INNE i mig...?
    Med mig såg de inte det, men de är ju vana och vet vad de ska göra. Att saker händer vid en förlossning är vardagsmat för dem, och de kan hantera det. De vet vad de gör
Svar på tråden JÄTTERÄDD för att dö under förlossningen...