• Anonym (Nyfiken)

tänder på lesbisk porr/sex, nån mer?

Av nån anledning tänder jag på att se tjejer ha sex med varandra (är tjej själv).
    När jag säger se på, så menar jag såklart på porrfilm.
    Jag skulle inte säga att jag är lesbisk då jag inte har några kärlekskänslor eller attraktion för tjejer/kvinnor i allmänhet.. Men undrar ändå hur det skulle kännas att bli slickad av en tjej, tror att det skulle vara bra, med tanke på att en tjej vet vad som är skönt.. eller det är vad jag tror i alla fall. När jag väl kollar på porr är det oftast lesbisk porr.. nån som har samma "fantasi", eller också gillar att se lesbisk porr?

• Svar på tråden tänder på lesbisk porr/sex, nån mer?
  • Nyfiken gul

japp!!

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Nyfiken)

Då var man inte ensam i alla fall =)
    Känns som att det inte är sånt man pratar om direkt..

• Anonym (yep)

yeps! är iof mer åt det bisexuella hållet, men jag tycker inte porr är upphetsande om det är kille-tjej även fast jag lever i ett sådant förhållande och såklart tänder på min man, men just när det kommer till porr och fantasier så gillar jag att ha kvinnor.

• Anonym (Nyfiken)

Då har vi exakt samma.. tänder inte ett dugg på "vanlig" porr.. och lever också tillsammans med en man som jag naturligtvis tänder på, massor!
    Undra varför det är såhär.. Känns inte heller jätte lockande att testa, utan det är mer fantasin som är upphetsande. Kanske om man hade en trekant..

• Alexandra84

Oh ja Är det nåt som får igång mig så är det att se tjejer ha sex med varandra.
    Men jag vill faktiskt testa IR med...

• Nyfiken gul
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-01-31 19:42:33 följande:
    Då har vi exakt samma.. tänder inte ett dugg på "vanlig" porr.. och lever också tillsammans med en man som jag naturligtvis tänder på, massor!
    Undra varför det är såhär.. Känns inte heller jätte lockande att testa, utan det är mer fantasin som är upphetsande. Kanske om man hade en trekant..
    det är väl just det som gör att man tittar...

det är fantasieggande, kanske också en smula förbjudet, det är kanske också till en viss del ouppnåerligt? ...

och just för att man är tjej själv så blir det ju extra hetsande för man vet ju hur skönt det är när dom håller på...
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (sundsvall)

Här är en till....! Det känns väldigt tabu, mycket frestande att testa, ´men törs inte säga något till maken. Därav lär det nog aldrig hända :(

• Anonym (Just me)

Håller med!
    Jag tändet med på det, och kan lätt tänka mig att test IR..
    Men det är inget man berättar för sin sambo sådär direkt.
    Även om jag tror att han skulle kunn gilla tanken... Skrattande

• Anonym (sundsvall)

Just me: Haha... Jo precis, men min sambo skulle nog vilja se på också. Det är inget som faller i mina planer. Jag går istället och hoppas på att nån av mina kompisar ska lägga fram förslaget nån gång när man är på fyllan, då skulle jag inte banga! 

• Anonym (Nyfiken)

Har inte heller sagt till min sambo, han kanske tycker jag e knäpp? haha

Svar på tråden tänder på lesbisk porr/sex, nån mer?