BF maj/juni i Haninge-Söderort?
Jag är 23 bor i söderort, bandhagen förtillfället, men jag och sambon kollar radhus/villa närmare huddinge/haninge.
Vi har bf 12 maj=)
Jag är 23 bor i söderort, bandhagen förtillfället, men jag och sambon kollar radhus/villa närmare huddinge/haninge.
Vi har bf 12 maj=)
Vi kommer får en liten dotter, efter intensivt letande efter något som kunde indikera på en son från sambons håll;)
Nej inget speciellt ställe alls faktiskt, jag är uppväxt i Huddinge (gladö kvarn) så var som helst i haninge är typ okey=)
Helst vill vi flytta innan bebisen kommer, eller iaf under sommaren. Går inte att bo i lägenheten vi bor i nu, en hyresrätt där värden väntar på att renovera, så strömavbrott, farliga tygkablar som knistrar(skulle bytts för 15 år sedan...) varmvatten som försvinner ibland, och det är 12 grader varmt på vintern.. så nej tack=) funkar som första boende men inte med barn=)
Vi vet vad vi vill ha och sambon är hantverkare så vi är inte rädda för renovering eller om något är riktigt fult^^
Vi är ca 7 st par som ska ha barn mellan april-juli och alla ska få söner förutom vi och ett par till, sambon ville slippa allt rosa, han hatar rosa;) men nu är han nöjd för det är mer okey att skämma bort en tjej har han fått för sig=)
Ojo oj oj vad mycket det hann skrivas här på kort tid:P
Om någon har inside information om ett radhus/lägenhet med uteplats som är tillsalu så hojta till;)