• Tanna

BF maj/juni i Haninge-Söderort?

Hoppar in här. Bor i haninge, eller rättare sagt i västerhaninge. Väntar första barnet som ska komma i juli. Jag är 30 och letar efter flera gravida i närheten !

• Tanna
    linspjut skrev 2011-02-03 19:34:27 följande:
    Hej och välkommen!
    Jag bor också i Västerhaninge. Är du uppvuxen här?  
    Nja, uppvuxen i Brandbergen,flyttade till VH 2004.
    Är du uppvuxen här ? vart bor ni ? Vi bor nära blåkulla.
  • Tanna

Jag valde huddinge. Har väldigt svårt för sös..... usch hör bara dåligt om dom hela tiden,....

• Tanna
    linspjut skrev 2011-02-05 15:22:52 följande:
    Jag är uppvuxen i Västerhaninge. Bor i Ribby, nära Coop Nära.
    Då måste vi bo väldigt nära varann.
  • Tanna
    linspjut skrev 2011-02-05 22:36:38 följande:
    Jo jag anade nästan det. Även om jag inte riktigt förstod vad man kallade nära Blåkulla. Jag vet vart Blåkulla ligger men jag vet inte vart jag skulle bo för att säga att jag bor nära Blåkulla . Men jag antar ju att du också befinner dig i Ribby-området i alla fall.
    Jag säger blåkulla eftersom jag går dit typ nästan varje dag med hunden... Dom flesta säger Ribby :)
    Så om du ser nån med en liten liten hund som är beige, så är det nog jag !
  • Tanna
    Ellenkicki skrev 2011-02-06 11:23:37 följande:
    Hej! Kul att ni startat denna tråd, jag har saknat ett forum för oss söder om stan kunde väl förvisso startat en själv men men... vi väntar vårt första barn, bor i Jägartorp, 30 år... Hjälp vad gammalt det låter...
    En till som är 30 ! Äh, det är inte gammalt ;)
    Bor i VH, Ribby. Och väntar första barnet.
  • Tanna

Jag var hos min bm igår i Handen. Och min bm frågade om jag ville gå med i "v 20 gruppen" som redan startat. Tyvärr fanns det inte plats för mig på nästa träff. Men kunde gå 16.3 . Problemet var bara att gruppen startar 8.00 och jag jobbar natt till 8.00. Så tyvärr kommer jag nog missa den gruppen...
    Går ni andra där ?
    Vad gör ni och är det bra ?

• Tanna
    Ellenkicki skrev 2011-02-16 08:42:19 följande:
    Vattengympa? Är det någon av er som går på vattengympan på onsdagar på MVC? Funderar på att börja gå dit.
    Ja jag har funderat på det sen nyår, har bara inte haft tid/ orkat än....
Svar på tråden BF maj/juni i Haninge-Söderort?