• Veris

BF maj/juni i Haninge-Söderort?

Bor även jag i Haninge men har BF redan 23 mars (lär dock komma senare)... vore kul att kanske träffa andra blivande mammor. Detta är mit andra barn, men mitt första bodde jag i Skåne så har inte direkt några mammakompisar häromkring. Är själv uppväxt i Haninge och trivs bra här.

• Veris

Bor just nu i Jordbro men försöker hitta lägenhet i Handen. Fyller 27 i mars =)

• Veris
    linspjut skrev 2011-02-03 19:48:07 följande:
    Nu hittade jag din presentation . Är inte så van FL användare ännu. Läskigt att bli gravid på det viset när man verkligen tror att man skyddar sig. 
    Hehe, ja, lite snopet var det ju =) Hade planer på att börja tillverka ett syskon men det gick lite snabbare än vi trodde....

Var ska ni andra föda?! Vi valde Sös men känns hugget som stucket egentligen....
  • Veris

Jag går på MVC i Handen och tycker den är jättebra. Har varit hos två olika BM och gillade båda. Lite taskigt med läkartider dock (om man har behov av det). Min förra grav var jag inte alls nöjd med min BM så tycker det är jättevitigt att man kommer "överens".

• Veris

Hej igen!

Tänkte bara höra hur ni V-H trivs att bo där?! Har ni barn på förskola och hur är det? Kollar runt efter en större lgh men har fått för mig att förskolorna inte är så bra?! Min mamma jobbar på Ribbyskolan (högstadium iofs) men skulle inte vilja att mina barn går där!

• Veris

Tänkte jag skulle blåsa lite liv i denna tråden igen. Hur har det gått för er alla?

Vi fick en liten dotter den 24 mars som vill äta konstant ;) storasyster är så snäll och tålmodig och vill gärna hjälpa till och kramas mycket <3 Dessutom håller vi just nu på att packa inför vår flytt till västerhaninge. Hoppas allt gått bra för er andra också!

• Veris

Grattis alla till era små knytten! Vet att det finns öf här i Jordbro och något speciellt för unga föräldrar. Tyvärr lite dåligt med det i Handen... kyrkans i vh har jag hört ska vara jättebra.

Vi ska flytta till vargens väg (tror jag det heter) i Åby i de nyrenoverade husen.

Vallavägen är  inte heller så tokigt. Har själv tittat på lägenheter där och är uppvuxen på tuvvägen som är "parallellgata"

Svar på tråden BF maj/juni i Haninge-Söderort?