BF maj/juni i Haninge-Söderort?
Hejhej!! Hoppar in i er tråd, BF 16/5 bor i VH sedan i somras. Trevlig helg alla!
Hejhej!! Hoppar in i er tråd, BF 16/5 bor i VH sedan i somras. Trevlig helg alla!
Hej! Kul att ni startat denna tråd, jag har saknat ett forum för oss söder om stan kunde väl förvisso startat en själv men men...
vi väntar vårt första barn, bor i Jägartorp, 30 år... Hjälp vad gammalt det låter...
Eller hur det räcker nu.., har du/ni alla haft en bra graviditet so far? För mig känns det som en evighet fram tills maj/juni!
Jag har legat på plus hela tiden inte illamående/kräkts alls bara sjukt sjukt trött de första 3 månaderna. Jag mår helt ok nu, är bara nyfiken och otålig det är därför det känns långt kvar. Men jag håller med dig om att det är lite läskigt också, man vet inte alls vad som komma skall. Vi vet inte om det är pojke eller flicka ännu, det ska bli väldigt spännande! Vet ni kön? Har ni börjat köpa något ännu? Vi har faktiskt inte kommit igång med handlandet än, måste ta tag i vagnkollandet nu framöver. Går ni på MVC i handen eller VH?
Vattengympa? Är det någon av er som går på vattengympan på onsdagar på MVC? Funderar på att börja gå dit.
Är det någon som har något tips på någon kul blogg skriven av någon som är gravid i typ samma vecka som oss? Är lite sugen att följa någon annans resa.