Inlägg från: Bobbylina |Visa alla inlägg
  • Bobbylina

BF maj/juni i Haninge-Söderort?

Hej! Får man va med här? har bf 29 april och kommer i samma veva att flytta till Haninge (bor i dag på värmdö) men känner inga i Haninge så det vore kul att lära känna lite andra mammor!  =)

*31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
  • Bobbylina
    Ellenkicki skrev 2011-02-08 19:38:45 följande:
    Självklart! Välkommen! Flyttar ni till centrala handen eller vart tar ni vägen? Skrattande
    Vi flyttade hit i somras så jag har inte heller hunnit få kontakt med så många ännu.
    Tack! Ja vi kommer bo ca 5-10 min från Haninge Centrum, tror det heter Handen, har inte så stor koll =)
    *31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
  • Bobbylina

Hej igen alla!

Här fick vi en liten dotter 1 maj och vi håller på att förbereda oss för flytten till Haninge, tror vi kommer få tillträde nästa vecka! Ska bli spännande med något helt nytt!  

Vet någon vart BVC ligger i Handen? Antar att det är dit jag ska söka mig när vi flyttat,

*Melwin*Elias*Evelina*
  • Bobbylina
    Linspjut och Hanniz84: Tack va bra då vet jag, trodde att det kanske ligger vid pendeln nånstans. Skrattande 

Vi kommer att flytta till Vallavägen, har ni hört något om detta område? Vi har bara fått höra positivt men kul att få höra från flera då vi verkligen inte har någon koll på Handen! 

Finns det något ÖF i Haninge? Vore kul att gå på sen!
    *Melwin*Elias*Evelina*
  • Bobbylina
    Hanniz84 skrev 2011-05-15 19:13:51 följande:
    jag brukar gå till öppna fsk i St Eskils kyrkan, den är jättetrevlig... så dit kanske vi kunde ta oss ihop nån gång om du vill

hmm, har bara bott 1år i Handen, men jag tror inte att det är ngt fel på Vallavägen, har en kompis som bor där o hon trivs bra....
    trivs för övrigt superbra här i Handen
    ja absolut det kan vi göra Glad 

Vart i Handen bor du?
    *Melwin*Elias*Evelina*
  • Bobbylina

Hej allesammans!

Nu har vi blivit Haningebor och börjar komma iordning i lägenheten!

Hur går det för er andra? Vore kul att försöka få ihop nån träff framöver, fast många har väll semester nu?

Jag är hemma med mina pojkar till augusti då de ska skolas in på nya dagiset så vi är ute och upptäcker haninge varje dag! måste säga att det finns väldigt mycket lekplatser här, det är rena himmelriket för killarna som är vana med att det knappt finns några lekplatser alls i Gustavsberg där vi bott tidigare!

Hoppas ni har en skön sommar!!

*Melwin*Elias*Evelina*
  • Bobbylina
    Hanniz84 skrev 2011-07-04 15:54:35 följande:
    Hejsan!
    välkommna till Haninge!

min dotter går på ledigt från dagis denna veckan, så vi ses gärna o hittar på ngt.. hon är det full fart på hela dagarna
    vilket dagis ska dina barn börja på?

vi kommer att resa bort 1v 27e juli.. till gotland, annars blir vi hemma o kör lite dagsutflykter, är så knöligt att vara iväg länge med en bebis tycker jag
    Tackar! 

Dom ska börja på Kastanjen!  Hoppas det är bra! Vilket dagis går din tjej på?

Mina pojkar klättrar på väggarna om vi är hemma några timmar så jag försöker att hitta på något varje dag!

Men det vore kul att träffas när det passar er, min sambo kommer inte att kunna ta någon semester så vi ska inte iväg nånting!
    *Melwin*Elias*Evelina*
  • Bobbylina
    Hanniz84 skrev 2011-07-04 16:44:58 följande:
    om du vill skulle vi kunna ses imorrn? lite snabbt på kanske men...
    Typiskt att jag inte såg detta förrens nu =(  vi har tänkt åka till barnens mormor o hälsa på idag, men hur ser resten av veckan ut`?
    *Melwin*Elias*Evelina*
  • Bobbylina
    Hanniz84 skrev 2011-07-05 15:22:47 följande:
    Imorrn skulle vi kunna ses, är upptagen torsdag o ev fredag, samt helgen.. Eller söndag har vi inget planerat heller

Imorn borde funka, (kanske eventuellt måste till jobbet o hjälpa till lite men ej säkert.) Om vädret tillåter kanske vi kunde ses vid nån lekpark? jag inboxar dig mitt nr så kan vi höras?

*Melwin*Elias*Evelina*
Svar på tråden BF maj/juni i Haninge-Söderort?