Inlägg från: Hanniz84 |Visa alla inlägg
  • Hanniz84

BF maj/juni i Haninge-Söderort?

hejsan!

får man vara med trots att man har BF i april?

när jag väntade dottern så hade vi nån liknande tråd, o sen även träffar... vilket va jättekul , men har inte hittat ngn tråd denna gången, antingen är dom för långt bort eller så dör dom ut...

ISA 1/8-2009 <3 Lillesyskon BF 16/4-2011 <3
  • Hanniz84
    Veris skrev 2011-05-12 09:52:28 följande:
    Tänkte jag skulle blåsa lite liv i denna tråden igen. Hur har det gått för er alla?

Vi fick en liten dotter den 24 mars som vill äta konstant ;) storasyster är så snäll och tålmodig och vill gärna hjälpa till och kramas mycket <3 Dessutom håller vi just nu på att packa inför vår flytt till västerhaninge. Hoppas allt gått bra för er andra också!
    Hejsan!

Grattis till flickan!

vi fick en liten Leo 23/3, 3,5 v tidigt...
    här är storasyster lite "jävlig".. snäll o hjälpsam visst, men när vi inte ser så ger hon gärna lillebror tjuvnyp..

vart i VH ska ni flytta?
    ISA 1/8-2009 <3 LEO 23/3-2011 <3
  • Hanniz84
    linspjut skrev 2011-05-12 21:03:59 följande:
    Hej! 

Grattis till dottern!

Jag tror att BVC i Handen finns på Handens närsjukhus.
    stämmer bra det!

C ingången, på den sidan där Statiol ligger
  • Hanniz84
    linspjut skrev 2011-05-12 12:48:00 följande:
    Hej!

Grattis till bebisarna! Vi fick en liten flicka 17 april, 7 veckor för tidigt. Var två veckor på neonatalavdelningen innan vi fick komma hem. Det var snabbare än beräknat så det är skönt att allt gått så bra fast hon hade bråttom. 
    bråttom, bråttom
    hur stor va hon?
  • Hanniz84
    Bobbylina skrev 2011-05-12 20:19:07 följande:
    Hej igen alla!

Här fick vi en liten dotter 1 maj och vi håller på att förbereda oss för flytten till Haninge, tror vi kommer få tillträde nästa vecka! Ska bli spännande med något helt nytt!  

Vet någon vart BVC ligger i Handen? Antar att det är dit jag ska söka mig när vi flyttat,
    var i Haninge ska ni bo?
  • Hanniz84
    Bobbylina skrev 2011-05-15 16:08:07 följande:
    Linspjut och Hanniz84: Tack va bra då vet jag, trodde att det kanske ligger vid pendeln nånstans. Skrattande 

Vi kommer att flytta till Vallavägen, har ni hört något om detta område? Vi har bara fått höra positivt men kul att få höra från flera då vi verkligen inte har någon koll på Handen! 

Finns det något ÖF i Haninge? Vore kul att gå på sen!
    jag brukar gå till öppna fsk i St Eskils kyrkan, den är jättetrevlig... så dit kanske vi kunde ta oss ihop nån gång om du vill

hmm, har bara bott 1år i Handen, men jag tror inte att det är ngt fel på Vallavägen, har en kompis som bor där o hon trivs bra....
    trivs för övrigt superbra här i Handen
  • Hanniz84
    linspjut skrev 2011-05-15 16:32:25 följande:
    Hon var 45,5 cm och vägde 2390 gram. Så hon var inte så jätteliten fast hon var tidig.
    nej, det va hon ju inte...
    min son kom 3,5v tidigt o han va 45cm o 2360gram
  • Hanniz84

Nynäsvägen , mittemot centrum i dom gula höghusen.

• Hanniz84

Tror jag sa fel ang BVC, är nog ingång J , inte C?
    Hmm ... Kan kolla upp imorrn då jag ska dit

• Hanniz84
    Bobbylina skrev 2011-07-04 15:42:46 följande:
    Hej allesammans!

Nu har vi blivit Haningebor och börjar komma iordning i lägenheten!

Hur går det för er andra? Vore kul att försöka få ihop nån träff framöver, fast många har väll semester nu?

Jag är hemma med mina pojkar till augusti då de ska skolas in på nya dagiset så vi är ute och upptäcker haninge varje dag! måste säga att det finns väldigt mycket lekplatser här, det är rena himmelriket för killarna som är vana med att det knappt finns några lekplatser alls i Gustavsberg där vi bott tidigare!

Hoppas ni har en skön sommar!!
    Hejsan!
    välkommna till Haninge!

min dotter går på ledigt från dagis denna veckan, så vi ses gärna o hittar på ngt.. hon är det full fart på hela dagarna
    vilket dagis ska dina barn börja på?

vi kommer att resa bort 1v 27e juli.. till gotland, annars blir vi hemma o kör lite dagsutflykter, är så knöligt att vara iväg länge med en bebis tycker jag
  • Hanniz84
    Bobbylina skrev 2011-07-04 16:18:57 följande:
    Tackar! 

Dom ska börja på Kastanjen!  Hoppas det är bra! Vilket dagis går din tjej på?

Mina pojkar klättrar på väggarna om vi är hemma några timmar så jag försöker att hitta på något varje dag!

Men det vore kul att träffas när det passar er, min sambo kommer inte att kunna ta någon semester så vi ska inte iväg nånting!
    om du vill skulle vi kunna ses imorrn? lite snabbt på kanske men...
  • Hanniz84

Imorrn skulle vi kunna ses, är upptagen torsdag o ev fredag, samt helgen.. Eller söndag har vi inget planerat heller

Svar på tråden BF maj/juni i Haninge-Söderort?