Ellenkicki skrev 2011-02-06 20:51:43 följande:
Jag har legat på plus hela tiden

inte illamående/kräkts alls bara sjukt sjukt trött de första 3 månaderna. Jag mår helt ok nu, är bara nyfiken och otålig det är därför det känns långt kvar. Men jag håller med dig om att det är lite läskigt också, man vet inte alls vad som komma skall. Vi vet inte om det är pojke eller flicka ännu, det ska bli väldigt spännande! Vet ni kön? Har ni börjat köpa något ännu? Vi har faktiskt inte kommit igång med handlandet än, måste ta tag i vagnkollandet nu framöver. Går ni på MVC i handen eller VH?
Ja det är ju olika för alla. Jag hade verkligen inte räknat med att gå ner i vikt. Dock har jag gått upp mer än ett kilo veckan som var så jag kanske tar igen allt med råge nu istället

.
Nej vi har inte kollat vad det blir. Vill spara det tills den kommer ut. Vi köpte första bebisplaggen i fredags. En lite dress i storlek 50. Det är ju så smått!

Har tittat på vagn men inte beställt men har nog bestämt oss för en Emmaljunga City Cross med hårdlift. Ska ha vagnen i källaren och behöver kunna bära upp bebisen i något.
Jag går på MVC i Handen. Tror inte att det finns i VH? Har ni varit på deras temagrupper?