• Anonym (är det normalt?)

jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?

jag är en 22 årig tjej o bor med min sambo.

jag har märkt att bög porr och bögsex gör mig sjukt kåt. tänka en kille o en annan hålla på med varandra o varandra kuxxx gör mig skit kåt.

men tanken av att min sambo skulle göra det, gör mig bara avtänd.

varför är jag sån? är det normalt? är det några fler som känner som jag?

• Svar på tråden jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?
  • Anonym (ja med)

samma här.

men gillar även 2 tjejer.
    samt 1 tjej och 2 killar.
    men skulle inte vilja det själv.
    men otroligt upphetsande att se. 

• ahlcec

Varför du är "sån" är ju svårt att svara på, varför tänder man på det man tänder på? Däremot är det normalt, ja.

• Jordgubbssmak

Ja, vaddå? Det finns ju fullt med hetrokillar som kollar filmer med sex mellan två tjejer!
    Är väl hyffsat logiskt, jag tänder på killar alltså tittar jag på killar :)

skönt o se att det finns någon som oxo tycker det o att det är normalt. hehe

• Anonym

tycker jag låter fullt normalt...

Det man tänder på är ju just att det är fantasieggande, kanske en smula förbjudet också.

I mitt fall är det ju inte själva sexakten i sig jag tänder på utan just att det sätter igång en massa fantasier och bilder i huvudet. Jag kan tex lätt sätta mig ner och skriva en upphetsande novell om dessa killar och sätta in dom i ett sammanhang som gör det hela ännu mer hetsande.

joo det är jäätte vanligt att killar tycker det. men ingen av mina tjej kompisar tycker som jag.. därför kände jag mig lite utanför haha.

• Anonym (L)

Jag tänder väl egentligen inte så mycket på bögporr, men kan tycka att sexscener och kyssar mellan killar i vanliga spelfilmer kan vara väldigt heta. Tänker dock inte att det skulle vara äckligt om min pojkvän gillade sånt, min pojkvän har själv sagt att han funderar på att han kanske är bi, och det stör mig inte alls.

Kanske du har blivit påverkad av samhällets allmänna moral om att det är omanligt med killar som sexar med varandra och att du därför känner dig avtänd på tanken om DIN sambo i den situationen?

Anonym (L) skrev 2011-01-31 21:29:06 följande:
    Jag tänder väl egentligen inte så mycket på bögporr, men kan tycka att sexscener och kyssar mellan killar i vanliga spelfilmer kan vara väldigt heta. Tänker dock inte att det skulle vara äckligt om min pojkvän gillade sånt, min pojkvän har själv sagt att han funderar på att han kanske är bi, och det stör mig inte alls.

Kanske du har blivit påverkad av samhällets allmänna moral om att det är omanligt med killar som sexar med varandra och att du därför känner dig avtänd på tanken om DIN sambo i den situationen?
    ja det kan vara mycket sant, för hade han tyckt om det hade jag blivit äcklad. då hade jag inte sett han som den man han egentligen är.. sjukt och fel sätt att tänka. men jag vet inte varför jag känner så. men däremot älskar jag o se på när han runkar, eller råkar få sperma på sig själv.
    men att två killar suger av varann o runkar o myser o så...gör mig riktigt kåt.
  • Anonym (Love it)

Jag är bisexuell och gift med en man som också är det. Han dras dock mer åt kvinnor och jag åt män.

Sex mellan män är otroligt upphetsande, tycker jag! Någon nämnde att hon skriver sexnoveller om män. Det gör jag med. :) Det händer att jag och min man skriver homoerotik till varandra då och då. Otroligt eggande.

ååh, jag vill också ha ett spännande sex liv, mitt sex liv suger haha. för jag är såååå pååå och väldigt aktiv, vill testa på nya saker o kåt hela tiden. medans han aldrig vill ha sex o e samma gammla tråkiga..

Svar på tråden jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?