• Anonym (är det normalt?)

jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?

jag är en 22 årig tjej o bor med min sambo.

jag har märkt att bög porr och bögsex gör mig sjukt kåt. tänka en kille o en annan hålla på med varandra o varandra kuxxx gör mig skit kåt.

men tanken av att min sambo skulle göra det, gör mig bara avtänd.

varför är jag sån? är det normalt? är det några fler som känner som jag?

• Svar på tråden jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?
  • alessandrosthlm82

AQnonym (love it)  gillar ditt svar!

• Anonym (me like)

För ett tag sedan började jag och min man prata om trekant, vi var båda nyfikna och gick igång på tanken på en till man,. Han för att se mig få dubbel njutning. Men han sa oxå att han var lite binyfiken och kanske skulle kunna tänka sig att mysa lite smått med en man med. Han tänder inte på killar överlag utan just bara på grejen. Sagt och gjort, vi har nu haft trekant 2 gånger (helt underbart) och sista gången sög min man och jag den andra killen tillsammans medan den andra killen runkade honom. Och fan vad härligt det var=) Det gör vi gärna om båda två. Jag hoppas att jag och den andra mannen kan få ta hand om min man ordentligt=) Mums....blir sugen bara jag tänker på det!!=)

• Anonym (är det normalt?)
    Anonym (me like) skrev 2011-02-03 13:00:49 följande:
    För ett tag sedan började jag och min man prata om trekant, vi var båda nyfikna och gick igång på tanken på en till man,. Han för att se mig få dubbel njutning. Men han sa oxå att han var lite binyfiken och kanske skulle kunna tänka sig att mysa lite smått med en man med. Han tänder inte på killar överlag utan just bara på grejen. Sagt och gjort, vi har nu haft trekant 2 gånger (helt underbart) och sista gången sög min man och jag den andra killen tillsammans medan den andra killen runkade honom. Och fan vad härligt det var=) Det gör vi gärna om båda två. Jag hoppas att jag och den andra mannen kan få ta hand om min man ordentligt=) Mums....blir sugen bara jag tänker på det!!=)
    kan tänka mig att du blir sugen. fan vad underbart asså... njuuut för fullt du =))))
  • Anonym

mitt ex och jag träffade ibland andra par,, och då tyckte våra tjejer det var otroligt upphetsande att se oss killar suga varandra,,
    ngt jag gärna skulle göra igen,, men hur säger man det till en tjej man träffat..
    "jo,, host,, harkel... vill du se mej suga en kille?,,, ha ha

så finns det en singeltjej här som vill dejta en singelpappa så hör av er

• Anonym
    Anonym (ja med) skrev 2011-01-31 21:21:54 följande:
    samma här.

men gillar även 2 tjejer.
    samt 1 tjej och 2 killar.
    men skulle inte vilja det själv.
    men otroligt upphetsande att se. 
    Håller med.
  • Anonym (Oj)

Lesbiska scener i porrfilm är hur vanligt som helst. Men mellan två män blir det direkt en annan genre. Många tjejjer tycker nog att det är äckligt men kul att se att inte alla tycker så.
    Jag är ju själv kille men kan också tycka om att se två killar i farten. Kanske är lite binyfiken.

Trekant med en tjej och en kille hade jag mycket gärna provat. Där det då är lika mellan alla tre parter. Mycket upphetsande tanke. Min tjej skulle dock aldrig i världen kunnat vara med en till vare sig det är kille eller tjej.
    Men tanken på att vara med en tjej och en kille samtidigt. Oj.

• Anonym (rainbow)

Jag o mannen hade fest hemma förra helgen, o framåt småtimmarna blev vi 4 som va kvar lite väl lulliga o kärvänliga. När min man o hans killkompis hånglade så tyckte jag det var väldigt upphetsande! Sen hånglade jag med min tjejkompis oxå i samma veva, vilket var hur mysigt som hellst Skrattande , hade gärna gått hela vägen med henne om hon hade varit med på det.

Så jag har väl kommit fram till att jag tänder på sex allmänt, oavsett om det är killar eller tjejer. Sexi alla dess former är härligt!

• Anonym (jag med)

Jag är heterotjej och tänder på bögsex :) Ja det är normalt.

• Anonym (B)

Tänder som fasen på det jag med, och skulle gärna vara med om det IRL oxå, inte bara se det på film och läsa om det...

men hur?? säga till en kille, "det är så jag tänder på att se två killar ha sex, vill du vara med?" *s*

• Anonym (bikille)

ok,, vi kollar väl upp lite här då..

hur många killar här kan tänka sej suga en annan kille framför en tjej,,och hur många tjejer här vill se det..

nu vill jag ha svar från dom som VERKLIGEN vill,, inte bara har det som fantasi..  blir det ett positivt svar försöker vi ordna ngt

Svar på tråden jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?