Vad tycker du om Goboken?
Var medlem sonens första år. Texterna var riktigt dåliga, tycker vi. Det gick inte att få in nån rytm när man läste och jag vet att flera som var hemma hos oss på besök och som tittade i dessa böcker höjde på ögonbrynen och kommenterade det "dåliga" språket i böckerna.
Jag hyste dock inget agg till Goboken förrän jag behövde ha kontakt med dem. Mailade dem lite frågor ang mitt medlemsskap, fakturor osv. Fick ett oförskämt svar, i vilket avsändaren genomgående använt sig av "Caps Lock" och slösat med utropstecken i, precis som om jag hade svårt att fatta. Visade detta svarsmail för några vänner (vilka också var med i Goboken) och de sade faktiskt upp sina medlemsskap för de tyckte att så ska ett företag f_n inte bemöta sina kunder.
Jag skrev sen ett mail till Goboken att jag ville säga upp mitt medlemsskap och ville att de skulle bekräfta detta, så att jag slapp gå in och avboka varenda kommande bokpaket. De bemödade sig inte ens att svara, men de tog bort mig tack och lov. (Hade då handlat böcker för ca 2500 spänn, så ett svar kunde de liksom kostat på en, tycker jag) Måste säga att jag varit med i många bokklubbar genom åren och aldrig blivit besviken, men Goboken var en kalldusch. Blir definitivt inga fler böcker från dem till småsyskonet som kommer snart.