Vad har du bloggat om idag?
Idag har jag bloggat om vår underbara familjesöndag och hur jävla skruttig jag och min sambo anser att faderskapslagen är. Kanske gifter vi oss bara för att innan bebisen kommer. MORR!
www.livetsombonusmamma.blogg.se
Idag har jag bloggat om vår underbara familjesöndag och hur jävla skruttig jag och min sambo anser att faderskapslagen är. Kanske gifter vi oss bara för att innan bebisen kommer. MORR!
Idag bloggar ja om den kommande resan till frankrike och om läsar rekord på bloggen!
kika in! www.livetsombonusmamma.blogg.se
Idag blev de äntligen mina, SÅ snygga! Jag har suktat efter dedär skorna sedan jag såg dem första gången men då sålde de slut innan jag hann köpa dem, men nu, nu står de där på min skohylla!
Vidare handlar bloggen idag också om påsken i bilder och vad vi hittade på!
kärleks fredag i bilder, bilen på blocket, morralpredikan över valborg & en bokad resa!
Efter någon dags bloggtorka var det dags för en uppdatering!
Idag har vi har varit på 3d ultraljud! Bilder på vår fina lilla bebis ligger nu på bloggen! Lycka!
Söndagen har varit super mysigt, vi började dagen med en toppen frukost och avslutade med fina bilder på magen!
Har bloggat om pappans fortsatta kamp och om en blogg som berörde mig till tårar.
Plugga med barn och mycket annat.
Tufft men det går! http://mammajniee.blogspot.se/