Inlägg från: Anonym (jag vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag vet)

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

en vän till mig sa en 2 gånger vid 2 olika tillfällen att de va äckligt och fult,n gång sa hon-vad är de för skinn som hänger ned på en del tjejer? jag sa då att de är väl blygläpparna,hon skrek..va? som hon inte vetat om att de kan va så..hon är liksom tjej o borde vetat trodde jag.

själv har jag opererat mina för jag rider och då skaver de mycket,men då hade jag inte gjort de när min vän sa så ,blev väldigt sårad,tror inte hon visste hur jag såg ut  men ibland undrar jag om hon gjorde de eftersom hon drog upp de minst 2ggr från ingenstanns.

• Anonym (jag vet)
    Anonym (TS) skrev 2011-02-04 17:19:47 följande:
    Det jag har hört är att män föredrar kvinnor med mindre inre (och yttre) blygdläppar. Sen har mina vänner sagt att det är det som dom har och att det är finast. Där av denna tråd.

Din vän låter väligt ung alternativ inte så belevrad (men jag kan ha fel). Att hon inte visste var väl kanske för att man inte brukar visa upp sin mus för alla sina vänner och bekanta?
    jo hon är 33år så ung är hon inte...
    jag har också alltid hört att de är finast med små och tycker de själv med, hatar att duscha eller visa mig naken ,men jag ogillar de hur som helst att blotta mig.
Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?