Inlägg från: UntilTheDark |Visa alla inlägg
  • UntilTheDark

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Anonym skrev 2011-02-03 20:57:43 följande:
    TS du kan väl lägga en binda i trosorna när du har tights? Eller syns det ändå?
    Varför ska hon? Ska hon skämmas tycker du?
  • UntilTheDark
    Anonym (TS) skrev 2011-02-04 17:23:11 följande:
    Tack! Tanken var nog god.. Men jag vill känna mig stolt över den jag faktisk är. Även med mina store blygläppar som syns i tajta kläder. Det var ju liksom tanken.. (men shit vad svårt det är!)
    Jag skämdes också i yngre dagar men inte längre. Alla ser ju olika ut. Killar ser ju knappast likadana ut där nere heller Flört
  • UntilTheDark
    Måste fråga, hur ser en så kallad bullfitta ut? Jag har alltid fått för mig att en sådan har ett stort venusberg, men inte stora läppar?
    Ja så har jag också tänkt/trott.
  • UntilTheDark

Även killar kan ha "bullfitta" faktiskt. *har sett* 

Alltså tjockt venusberg.

• UntilTheDark
    LitenMan skrev 2011-02-04 23:04:43 följande:
    det har jag ;)
    Ja men se där
  • UntilTheDark
    Anonym (jannica) skrev 2011-02-05 13:41:38 följande:
    Tre av killarna jag haft sex med har haft svårt att få upp den första gången. Dvs först hårda men när det är dags så slaknar den. Jag har alltid inbillat mig att det beror på samma orsak som TS tar upp ovan. Efter första gången har det dock inte varit några problem. En kille har kommenterat det och sagt att jag har "snopp", men han hade ändå sex med mig efter det. Är det vanligt att killar inte får upp den första gången eller ska jag dra slutsatsen att det beror på mitt utseende?
    Vad är det för knäppisar du träffat på? Förvånad
  • UntilTheDark
    Anonym (jannica) skrev 2011-02-05 13:53:28 följande:
    De andra två sa inget, och jag tänkte inte på det då.Men efter den tredje så började jag fundera och tänkte att unga killar knappast brukar ha såna problem att få upp den, så det måste ligga hos mig. Min första kille däremot sa alltid hur sexig den var. Men nu är jag uppriktigt rädd för att ha sex med en ny kille, tänk om inte han heller får upp den. Jag hade inga komplex innan, var öppen och säker angående min kropp. Nu är jag inte det mer.
    Hur unga killar pratar vi om? Kanske de inte haft någon större erfarenhet av kvinnor IRL och mest tittat på porr där många opererat sig och trott det ska vara så? Hur som, de flesta killar bryr sig verkligen inte och skulle han göra det ,vad är det för kille att ha? Vad jag hört tänker inte ens killarna på det eller ens lagt märke till vilket.
  • UntilTheDark
    LitenMan skrev 2011-02-05 14:09:54 följande:
    är du säker på att det är män du ahr träffat?
    dom verkar ju vara svin som bara är ute efter en sak.

tror inte att det är som så att du ser avtändande ut, tror snarare problemet ligger hos pojkarna i det läget
    Håller med.
  • UntilTheDark
    Yildirim skrev 2011-02-05 14:09:22 följande:
    Ähh :) Skit i vad dom tycker! Mannen som verkligen älskar dig kommer inte inte kunna bry sig mindre....
  • UntilTheDark

Snälla människor, operera er inte enbart pga utseendet utan endast om man verkligen har besvär. Det kan tillstöta många komplikationer också med en sådan operation. Endel tappar känslen osv.
    Alla musar är unika, en än gång
    Mina är också utanför men jag skäms inte alls längre, bara i tonåren.

Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?