Inlägg från: Anonym (jannica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jannica)

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Tre av killarna jag haft sex med har haft svårt att få upp den första gången. Dvs först hårda men när det är dags så slaknar den. Jag har alltid inbillat mig att det beror på samma orsak som TS tar upp ovan. Efter första gången har det dock inte varit några problem. En kille har kommenterat det och sagt att jag har "snopp", men han hade ändå sex med mig efter det. Är det vanligt att killar inte får upp den första gången eller ska jag dra slutsatsen att det beror på mitt utseende?

• Anonym (jannica)
    UntilTheDark skrev 2011-02-05 13:45:18 följande:
    Vad är det för knäppisar du träffat på? Förvånad
    De andra två sa inget, och jag tänkte inte på det då.Men efter den tredje så började jag fundera och tänkte att unga killar knappast brukar ha såna problem att få upp den, så det måste ligga hos mig. Min första kille däremot sa alltid hur sexig den var. Men nu är jag uppriktigt rädd för att ha sex med en ny kille, tänk om inte han heller får upp den. Jag hade inga komplex innan, var öppen och säker angående min kropp. Nu är jag inte det mer.
  • Anonym (jannica)
    UntilTheDark skrev 2011-02-05 13:55:52 följande:
    Hur unga killar pratar vi om? Kanske de inte haft någon större erfarenhet av kvinnor IRL och mest tittat på porr där många opererat sig och trott det ska vara så? Hur som, de flesta killar bryr sig verkligen inte och skulle han göra det ,vad är det för kille att ha? Vad jag hört tänker inte ens killarna på det eller ens lagt märke till vilket.
    Nej detta har varit män 25+. Och de har varit riktiga players så de har haft många tjejer. Och därför kanske lärt sig vad som är fint och inte fint, i deras ögon. Ok att killar kanske föredrar annat, men att vara rent av avtändande gör ont. Inbillar mig att de tänker på andra tjejer när de är med mig nu, eftersom att det brukar gå bra sen efter första gången. Det är som att de först blir chockade, men sen vänjer sig vid tanken.
  • Anonym (jannica)
    Yildirim skrev 2011-02-05 14:09:22 följande:
    Ähh :) Skit i vad dom tycker! Mannen som verkligen älskar dig kommer inte inte kunna bry sig mindre....
    Jo jag vet, älskar man någon så bryr man sig inte. Men man vill ändå inte vara avtändande för de mer korta romanserna heller.
  • Anonym (jannica)
    Anonym (onödigt) skrev 2011-02-05 14:53:02 följande:
    Så du säger att vi som inte har långa inre blygdläppar ser ut som 5 åringar mellan benen? Patetiskt. Så talar bara en avundsjuk! :) Jag har då aldrig fått något ogillande för mina ;).
    Håller med, för att få upp självförtroendet för ena gruppen så trycker man ner den andra gruppen. Alla duger som de är.
  • Anonym (jannica)
    Anonym (dr) skrev 2011-02-20 22:36:36 följande:
    Såg att någon läste mitt inlägg som att jag ville uppmuntra TS genom att trycka ner andra. Läser om men tycker faktiskt inte jag har skrivit något som är fel. 
    Visst är det lite kategoriskt att skriva "snippan ser annorlunda ut på en vuxen kvinna..."

Men även de som har små inre blygdläppar märkte väl någon skillnad i färg och klitoris storlek under puberteten?

Oavsett tycker jag inte nån ska skämmas över sitt kön!
    Tänkte först att det var konstigt att de växte på vissa i puberteten men inte på andra, men kom sen på att det är ju samma sak med bröst. Vissa får stora, vissa får små som knappt växt alls. Men alla är ju lika kvinnliga iallafall.
Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?