• Lellebror

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

alla musar ser ju olika ut, jag har nog aldrig valt bort en tjej för hur hennes underliv ser ut.
    har inga problem med stora blygdläppar.

• Lellebror
    Anonym (TS) skrev 2011-02-04 22:58:30 följande:
    Hm... tjejen på bilden verkar ju inte ha så stora blygdläppar (enligt mig). Så kanske är bullen trots allt venusberget? In that case har jag ingen bullig mus

du får lägga upp bild på din ;););) det är väll bullen på venusberget dom menar med benämningen bullfitta
  • Lellebror
    UntilTheDark skrev 2011-02-04 23:04:03 följande:
    Även killar kan ha "bullfitta" faktiskt. *har sett* 

Alltså tjockt venusberg.
    det har jag ;)
  • Lellebror

man kan va anonym på bilderna i den bloggen :)
    men jag förstår dig ;)

• Lellebror

tog bort länken från min blogg igen ;)
    vill inte att mina tonårsbarn ska ramla in på den sidan

• Lellebror
    Anonym (jannica) skrev 2011-02-05 13:58:12 följande:
    Nej detta har varit män 25+. Och de har varit riktiga players så de har haft många tjejer. Och därför kanske lärt sig vad som är fint och inte fint, i deras ögon. Ok att killar kanske föredrar annat, men att vara rent av avtändande gör ont. Inbillar mig att de tänker på andra tjejer när de är med mig nu, eftersom att det brukar gå bra sen efter första gången. Det är som att de först blir chockade, men sen vänjer sig vid tanken.
    är du säker på att det är män du ahr träffat?
    dom verkar ju vara svin som bara är ute efter en sak.

tror inte att det är som så att du ser avtändande ut, tror snarare problemet ligger hos pojkarna i det läget
  • Lellebror

Sszz det var en vacker mus :) tycker inte du behöver ändra den alls

• Lellebror

Oftast sitter ju problemet faktiskt i ens egna huvud.
    Om du skulle lägga upp en bild, eller bara ta en bild för egen skull att titta på så kommer du säkert att se din mus på ett annat sätt. Du behöver inte ens posta bilden på nätet.

Jag har alltid trott att min drule är mindre än genomsnittet, men så tog jag ( av div. anledningar ) bild på den och insåg att den inte va så liten som jag trodde. Saker kan få fel proportioner ur vissa vinklar.

once known as LitenMan
Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?