• Ponja

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Äh jag har också stora blygdläppar. Skämdes jätte mycket för dem när jag var yngre. Nu är jag bara stolt.
    Jag har alltid trott att större är vanligare än mindre, men i själva verket så är det tydligen tvärtom.
    Men av vad jag har hört (av väldigt många) så tycker vuxna män att det är mycket gosigare med längre. Det blir
    "köttigare" och mer mus liksom :) Och helt ärligt, om man tar på sig själv, gud vad gosigt det är med det
    där lilla extra :D
    Däremot yngre (pojkar) är mer för korta läppar. Men det är deras förlust :P

• Ponja
    Anonym (SszZ) skrev 2011-02-07 20:21:53 följande:
    Jag känner samma sak och börjar nästan fundera på att genomgå en blygdläppsförminskning..

Detta är en bild på min mus (varning), bör jag göra någonting åt detta? img24.imageshack.us/img24/4091/74853.jpg

Någon som gjort en blygdsläppsförminskning?
    Det där skulle jag aldrig kalla för långa läppar!
  • Ponja
    Anonym (SszZ) skrev 2011-02-08 18:34:12 följande:
    Inte? Jo, men visst är dem stora eller vad är då stora blygdläppar i dina ögon?
    Dina är ju typ en halv cm utanför dom yttre läpparna. Mina är iaf 2.
    Dina anser JAG är helt "normala" eller vad man ska kalla det. Varken långa eller korta. Men snygga om man får lov att säga så :)
  • Ponja

Verkar som att de flesta här utgår ifrån att de flesta killar skulle gilla korta mer..
    "man är som manär, försök itne skämmas för det"
    Vad får folk till att tro att de flesta killar skulle gilla korta?
    Tror det är helt fel.

• Ponja
    Anonym (SszZ) skrev 2011-02-09 19:03:56 följande:
    Jag blir faktiskt glad över att läsa vissas inlägg där ni skriver att de inte är särskilt stora, kanske är de då inte så jättestora som jag faktiskt föreställde mig..Jag tror på det eftersom jag både läst och hört vad män tycks gilla - det vill säga kommentarer som de själva uttrycker, och majoriteten tycks föredra små blygdläppar.
    Jag tror sten hårt på att det är yngre "män" 15-20 års åldern som föredrar korta och äldre långa. Märk v'l, nu menar jag givetvis inte att alla tycker så, men tror det ligger i majoritet. Läst grymt mycket om det på andra fotum då jag själv också ogillade mina långa innan.
Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?