• Insatt

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Jag har inga inre blygdläppar alls utan har bara slät slämhinna från de yttre till "mitten" eller vad man ska kalla det och jag kan också råka få kameltå. Tror inte att de har med de inre blygdläpparna att göra.

• Insatt
    Anonym (SszZ) skrev 2011-02-08 14:17:17 följande:
    Tack för de snälla orden om min mus, det var första gången. Men jag har fortfarande stora blygdläppar och
    skulle hellre se dem mindre. Har hört att man kan få operationen betald om de anses som "onormalt" stora och om de är till besvär, det är mina visserligen inte men skulle en läkare eventuellt klassificera dem som så stora att en blygdläppsförminskning inte behöver bekostas av mig själv?
    Jag skulle antagligen inte tro det nej. Du måste ha besvär av dem, på samma sätt som man måste ha besvär av stora bröst för att få dem opererade.
  • Insatt
    Anonym (dr) skrev 2011-02-08 19:24:42 följande:
    Det där är inte långa inre blygdläppar!
    I puberteten växer de inre blygdläpparna och sticker sen oftast ut lite grann. Snippan ser annorlunda ut på en vuxen kvinna jämfört med på ett barn.
    Formen på min snippa är ungefär likadan som när jag var barn. Ifall jag är helt vaxad och ställer mig och tittar i spegeln ser jag ut som en större version av mig själv på bilderna från när jag var barn och naken. Fruktansvärt osexigt så jag tittar inte på mig så. Det enda som möjligtvis förändrats är att den fått en lite annan färg.
  • Insatt
    feministbrud skrev 2011-02-08 19:08:36 följande:
    Vad är det för jävla fråga?
Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?