Inlägg från: Anonym (SszZ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SszZ)

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Jag känner samma sak och börjar nästan fundera på att genomgå en blygdläppsförminskning..

Detta är en bild på min mus (varning), bör jag göra någonting åt detta? img24.imageshack.us/img24/4091/74853.jpg

Någon som gjort en blygdsläppsförminskning?

• Anonym (SszZ)

Tack för de snälla orden om min mus, det var första gången. Men jag har fortfarande stora blygdläppar och
    skulle hellre se dem mindre. Har hört att man kan få operationen betald om de anses som "onormalt" stora och om de är till besvär, det är mina visserligen inte men skulle en läkare eventuellt klassificera dem som så stora att en blygdläppsförminskning inte behöver bekostas av mig själv?

• Anonym (SszZ)
    UntilTheDark skrev 2011-02-08 14:30:15 följande:
    Snälla människor, operera er inte enbart pga utseendet utan endast om man verkligen har besvär. Det kan tillstöta många komplikationer också med en sådan operation. Endel tappar känslen osv.
    Alla musar är unika, en än gång
    Mina är också utanför men jag skäms inte alls längre, bara i tonåren.
    Jag vill verkligen inte behöva genomgå en blygdläppsförminskning och förmodligen, när det kommer till kritan är jag för feg för att göra det, men jag trivs inte med hur de ser ut idag och kunde jag knäppa med mina fingrar för att förändra den skulle jag utan tvekan göra det. Vad jag dock har hört är det inte ett speciellt svår operation och utan större komplikationer - fast allt kan såklart hända (men jag visste inte att det fanns risk att förlora känseln, jag har hört det motsatta?) och jag gillar inte tanken på att man aldrig kan veta hur resultatet blir. Jag inser nu att det bara är att försöka gilla det man har, även om det är svårt..

Till TS, nu skriver jag nästan samma som någon ovan gjorde men har du någon gång tagit kort på din mus? Jag trodde tidigare, innan jag började inspektera nogare att jag hade små inre blygdläppar (med det visade sig ju vara fel), men om man tar ett kort från ett litet avstånd får man helheten. Jag är dessutom väldigt petit vilket såklart gör att mina läppar ser större ut. Men helheten gör faktiskt mycket.
  • Anonym (SszZ)
    Ponja skrev 2011-02-08 17:55:09 följande:
    Det där skulle jag aldrig kalla för långa läppar!
    Inte? Jo, men visst är dem stora eller vad är då stora blygdläppar i dina ögon?
  • Anonym (SszZ)

Jag blir faktiskt glad över att läsa vissas inlägg där ni skriver att de inte är särskilt stora, kanske är de då inte så jättestora som jag faktiskt föreställde mig..

Ponja skrev 2011-02-08 19:47:46 följande:
    Verkar som att de flesta här utgår ifrån att de flesta killar skulle gilla korta mer..
    "man är som manär, försök itne skämmas för det"
    Vad får folk till att tro att de flesta killar skulle gilla korta?
    Tror det är helt fel.
    Jag tror på det eftersom jag både läst och hört vad män tycks gilla - det vill säga kommentarer som de själva uttrycker, och majoriteten tycks föredra små blygdläppar.
  • Anonym (SszZ)

Jag har förresten läst att blygdläpparna blir större efter en barnafödsel, stämmer det?

Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?