UntilTheDark skrev 2011-02-08 14:30:15 följande:
Snälla människor, operera er inte enbart pga utseendet utan endast om man verkligen har besvär. Det kan tillstöta många komplikationer också med en sådan operation. Endel tappar känslen osv.
Alla musar är unika, en än gång
Mina är också utanför men jag skäms inte alls längre, bara i tonåren.
Jag vill verkligen inte behöva genomgå en blygdläppsförminskning och förmodligen, när det kommer till kritan är jag för feg för att göra det, men jag trivs inte med hur de ser ut idag och kunde jag knäppa med mina fingrar för att förändra den skulle jag utan tvekan göra det. Vad jag dock har hört är det inte ett speciellt svår operation och utan större komplikationer - fast allt kan såklart hända (men jag visste inte att det fanns risk att förlora känseln, jag har hört det motsatta?) och jag gillar inte tanken på att man aldrig kan veta hur resultatet blir. Jag inser nu att det bara är att försöka gilla det man har, även om det är svårt..
Till TS, nu skriver jag nästan samma som någon ovan gjorde men har du någon gång tagit kort på din mus? Jag trodde tidigare, innan jag började inspektera nogare att jag hade små inre blygdläppar (med det visade sig ju vara fel), men om man tar ett kort från ett litet avstånd får man helheten. Jag är dessutom väldigt petit vilket såklart gör att mina läppar ser större ut. Men helheten gör faktiskt mycket.