• Yildirim

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Anonym (31år 2cm++) skrev 2011-02-02 14:55:14 följande:
    Mina hänger mer än 2cm... Jag har dock inte funderat så mycket på det där i sexuella sammanhang, har lixom tagit för givet att alla är olika. Om jag sätter en linjal mellan innre och yttre och rätar ut mina (inte drar) så är de närmare 6-7cm!!?? Blev rätt chockad när jag upptäckte det! Men eftersom jag aldrig fått någon kommentar om det så har jag aldrig brytt mig. Däremot är de ett problem för mig när jag har tajta jeans eller om jag tex cyklar, för då klämmer jag dom lätt och det gör så sjukt ont!!! Jag har planer på att någongång när ekomomin tillåter korta av mina lite, men det är endast för attd et är så obekvämt att ha jeans! Inget annat! Min sambo är skeptisk, han gillar mig som jag är säger han
    Du är långt ifrån ensam! Vi är många! Det fanns en omröstningstråd om detta här på FL för längesen och det var lika många som hade störst innre läppar som hade störst yttre läppar!
    Så var stolt och glad!
    VA? 6-7 cm?
  • Yildirim
    Yildirim skrev 2011-02-05 13:53:30 följande:
    VA? 6-7 cm?
    Menar absolut inte att vara elak, men är du verkligen säker på att dom är 6-7 cm?
  • Yildirim
    Anonym (jannica) skrev 2011-02-05 13:58:12 följande:
    Nej detta har varit män 25+. Och de har varit riktiga players så de har haft många tjejer. Och därför kanske lärt sig vad som är fint och inte fint, i deras ögon. Ok att killar kanske föredrar annat, men att vara rent av avtändande gör ont. Inbillar mig att de tänker på andra tjejer när de är med mig nu, eftersom att det brukar gå bra sen efter första gången. Det är som att de först blir chockade, men sen vänjer sig vid tanken.
    Ähh :) Skit i vad dom tycker! Mannen som verkligen älskar dig kommer inte inte kunna bry sig mindre....
  • Yildirim
    Anonym (onödigt) skrev 2011-02-05 14:53:02 följande:
    Så du säger att vi som inte har långa inre blygdläppar ser ut som 5 åringar mellan benen? Patetiskt. Så talar bara en avundsjuk! :) Jag har då aldrig fått något ogillande för mina ;).
    Det var riktigt löjligt faktiskt! Man är inter mer kvinna efter hur stora blygdläppar man har!
    Jag har jättesmå blygdisar men jag har inte opererat mig och är äldre än 5.
  • Yildirim
    Anonym (dr) skrev 2011-02-08 19:24:42 följande:
    Det där är inte långa inre blygdläppar!
    I puberteten växer de inre blygdläpparna och sticker sen oftast ut lite grann. Snippan ser annorlunda ut på en vuxen kvinna jämfört med på ett barn.
    Ja snippan KAN se annorlunda ut på en vuxen kvinna i jämförelse med ett barn. Men min snippa har faktiskt sett likadan ut hela tiden.

Gillar inte när folk hela tiden ska säga att dom som har "porrfilmsfittor" ser ut som små barn.... ALLA ser olika ut.
  • Yildirim
    Borttagen användare skrev 2011-02-09 17:15:23 följande:
    håller helt med.

som vanligt i familjelivs forum ska man försöka höja upp något i skyarna genom att trycka ner ngn annan. ni är inte bättre själva när ni säger att "alla vuxna kvinnor har det så, vilka barnfittor" osv.
    Haha nej det är fånigt! Låter som svartsjukesnack...
  • Yildirim

Men asså vill inte verka dum, men ni med långa..

Är era blygdläppar typ tjocka och skrövliga och typ mörka?

Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?