Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Anonym (31år 2cm++) skrev 2011-02-02 15:11:20 följande:
    Jag skulle dock INTE vilja operera "bort" dom. Vill ju inte se ut som ett spädbarn där nere! Dom har alltid hängt ut, så jag vill ha kvar mina "hängisar" bara lite mindre!
    Är dom till besvär för dig och gör ont så förstår jag dig verkligen. Känns skönt att höra att du ändå inte vill ta bort dom helt. Att de finns kloka kvinnor som tycker om sina större läppar! Jag hoppas jag kommer dit efter att ha tragglat alla fina inlägg i tråden ett par gånger.
  • Anonym (TS)
    papi skrev 2011-02-02 15:22:55 följande:
    Tycker inte att du ska vara osäker, skamsen och blyg.. Alla är vi födda olika. Vem kan då säga att man ska se ut på ett viss sätt där nere. De som säger att det är äckligt och ´´onormalt´´ har nog sett för mycket porr. Det är vad jag tror.. Tror killar hellre vill vara med en kvinna.. Tycker att du ska gå på gymmet och vara stolt över den du är:) Och skulle folk kommentera negativt so what l.iksom. Du känner inte dom och lever inte för deras skull=)
    Vilken fantastisk inställning du har! Jag är stolt över mig själv och har gott självförtroende i övrigt. Men skulle någon kommentera mina blygläppar så skulle det vara helt förödande för mig i nuläget. Kanske blir jag mer osäker eftersom jag inte ser nån annan på gymmet med utputande läppar och att jag är singel.

Jag läser som sagt igenom inlägger flera gånger. För jag tycker att jag är fjantig som skäms över min mus. Ska försöka ta till mig det du skriver!
  • Anonym (TS)
    Anonym (???) skrev 2011-02-02 15:29:39 följande:
    Jag har också så att de inre är längre än de yttre. Det är ju jättevanligt. Jag har snarare hört att kvinnor känner sig lite osäkra på att de har för små blygläppar, men för stora? Det är väl lite som med killar, ju större kön desto sexigare. Tänk hur många som stävar efter att det ska synas i tajta kläder bara för att det är upphetsande.

När jag cyklar kan jag ibland få ont och måste liksom sära på benen och ruska lite på kroppen för att få en ny bättre position.

Njut du av din kropp och låt inte en så onödig noja som detta vara ivägen för bra osalsex.
    Den tanken har aldrig slagit mig. Att det (såklart) finns kvinnor med små blygläppar som önskar de hade större. Har alltid hört och liksom blivit inpräntad om det motsatta..
  • Anonym (TS)

Nu ska jag göra mig ordning för gymmet. Och ja, jag ska ta mina tajta träningsbyxor (utan ett linne som döljer sikten) =) Utmaningen blir väl att inte tänka på det och att känna mig bekväm med det. Men jag ska göra mitt bästa! Återkommer efter den för mig stora utmaningen.

Tack underbara ni för era inlägg. Ni kan nog inte förstå hur bra det får mig att må. Ni tjejer som mer eller mindre ser ut som jag där nere och trivs, ni killar som gillar det.. TACK!

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-02-02 15:34:44 följande:
    Haha, jaa.. Sitter här med min egen sambo bredvid mig, och läste upp ditt inlägg för honom.
    Såg att hans blick svävade iväg litegrann, när han troligtvis företällde sig hur det kan se ut, och sa sedan att "det kan nog va rätt så sexigt"!! Läste sedan de positiva kommentarer du redan fått av andra män.. Jag själv har små inre blygdläppar som göms innanför de yttre, men vet inte om jag nu nästan borde bli lite avis på de som har det tvärtom..! ;)
    Att du skulle vara avis vettesjutton.. Men jag börjar mer och mer känna mig som en stor fjant efter alla fina inlägg. Varför ska det vara så svårt att tycka om sin egna kropp? Tycker du som kvinna mer mindre blygläppar att det är fint/fult med större? Har du någongång funderat på det?
  • Anonym (TS)

Tack för fortsatta svar och diskussion. Det känns så otroligt bra att få så många fina synpunkter, erfarenheter och att veta att jag inte är ensam.

Mina läppar syntes helt klart igår på träningen. Jag tror dock inte det var nån som tänkte på det (mer än jag själv). Där emot så tittade jag åt många andra tjejers skrev och de såg inte ut att ha något där nere.

Jag antar väl att det är en process det här att tycka om sin mus. Men ni hjälper mig otroligt mycket! Hoppas även tråden kan glädja någon annan som kanske känner som jag.

Ska fortsätta utmana mig själv i tajta (men bekväma) kläder. Och kanske får jag den största utmaningen av alla om jag skulle träffa nån potentiell man framöver.

Härligt att höra er tjejer vars sambos verkligen gillar era läppar som de är! Det bådar ju gott för min framtid =)

Men varför måste man bry sig så satans mycket om det yttre? Varför måste jag skämmas för hur jag är skapt? Vart tog "det är insidan som räknas" vägen?

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-02-03 19:31:57 följande:
    första gången jag någonsin hör någon anna skämmas över det här! TACK!
    mina är också riktiga hängisar, och jag har skämts massor över dom. fram tills jag fann min nuvarande "gubbe"! han tycker tvärtom, han skulle aldrig bli tänd av korta, och jag märker verkligen hur mkt han älskar mina! helt u8nderbart, och innan dess funderade jag på att operera dem. senast igår i badet gjorde han vågor med handen under vattnet vid dom och vi skrattade åt att han tyckte det var så gulligt när de "fladdrade" hahahaha :)
    Visst resulterade det här till en fantastisk tråd? Skönt att du har en sån gubbe =) Själv är jag singel och är kanske inte rädd, men nervös för att träffa någon. Sex och intimitet är ju en viktig grej. Och hur tändande är det med en osäker tjej? Läs alla inlägg här så kanske du blir lika glad som jag!

Jag är en "fladdrare", och vi är uppenbarligen inte ensamma =)
  • Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-02-03 19:40:11 följande:
    hur vet man vad som är vanligast? jag har pyttesmå
    Jag tror inte man kan gör en sån undersökning/forskning på viket som är vanligast eftersom alla har unika utseenden inklusive där nere. Jag trodde att jag var ovanlig eftersom jag har större läppar. Jag trodde att ditt fall var vanligast (eftersom det är det jag sett på porrfilm och IRL). Jag antar att båda varianter, ja, alla varianter är förekommande.
  • Anonym (TS)
    Anonym (jag vet) skrev 2011-02-03 19:44:45 följande:
    en vän till mig sa en 2 gånger vid 2 olika tillfällen att de va äckligt och fult,n gång sa hon-vad är de för skinn som hänger ned på en del tjejer? jag sa då att de är väl blygläpparna,hon skrek..va? som hon inte vetat om att de kan va så..hon är liksom tjej o borde vetat trodde jag.

själv har jag opererat mina för jag rider och då skaver de mycket,men då hade jag inte gjort de när min vän sa så ,blev väldigt sårad,tror inte hon visste hur jag såg ut  men ibland undrar jag om hon gjorde de eftersom hon drog upp de minst 2ggr från ingenstanns.
    Det jag har hört är att män föredrar kvinnor med mindre inre (och yttre) blygdläppar. Sen har mina vänner sagt att det är det som dom har och att det är finast. Där av denna tråd.

Din vän låter väligt ung alternativ inte så belevrad (men jag kan ha fel). Att hon inte visste var väl kanske för att man inte brukar visa upp sin mus för alla sina vänner och bekanta?
  • Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-02-03 20:57:43 följande:
    TS du kan väl lägga en binda i trosorna när du har tights? Eller syns det ändå?
    Nej, då ser det riktigt fint ut =) Brukar använda binda vid mens just av den anledningen. Men det är inte bra för musen i sig att täppa till så. Det är ju som gjort för svamp känns det som. Har alltid lärt mig att musen behöver luft. Men jag vill kunna känna mig fin "där nere" även utan binda. Att ajg duger som jag är och kanske tom är snygg trots mina större läppar..
Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?