-
Tack! Tanken var nog god.. Men jag vill känna mig stolt över den jag faktisk är. Även med mina store blygläppar som syns i tajta kläder. Det var ju liksom tanken.. (men shit vad svårt det är!)UntilTheDark skrev 2011-02-03 20:59:49 följande:Varför ska hon? Ska hon skämmas tycker du?
-
Jag tackar för ditt förslag och förstår att tanken är god. Jag är, som jag tidigare skrivit, en stolt kvinna. Jag har med tiden lärt att gilla mitt yttre och inre). För jag är faktiskt en snygging! Jag är ingen diva och alla dagar är man inte på topp. Men jag äter bra, tränar regelbundet och umgås med människor som älskar mig som den jag är. Jag har inte svårt för att få uppskattning av män (eller kvinnor) för mitt yttre (och inre). Men det är inte många av dom som har bekantat sig med mig mus. Och jag skäms. Jag önskar att jag kan komma över denna tröskel och känna att min mus är lika fin och attraktiv som någon annans. Och denna tråd hjälper mig verkligen.Anonym skrev 2011-02-03 21:10:59 följande:Nej, det tycker jag inte. Men det verkar som om det är ett stort problem för henne. Hon verkar lida av det. Det är klart att det bästa är att jobba med sin självkänsla men det är ju inget man gör i en handvändning. Det var hur som helst bara ett förslag. Själv färgar jag mina ögonbryn för att jag tycker att det är finare med mörka men det innebär inte att jag tycker att ljusa ögonbryn är något att skämmas för. Jag tror att man kan ha bra självkänsla men ändå använda t ex push up, trosgördel, smink, hårfärg, botox eller plastikoperera sig för att man känner sig finare då. Själv känner jag mig inte bekväm i tajta kläder men det betyder inte att jag tycker att någon annan ska skämmas. Som sagt det där med binda var bara ett förslag.
-
Tack för bilder, film och inlägg! Filmen var bra, men jag är inte den osäkra typen och jagt rivs naken (även i sällskap), men det finns ju som sagt ett MEN. Bilderna var illustrativa =) Jag såg väl inte riktigt en klockren bild på min egna, men det öppnar ögonen för våra olikheter!
-
Tack, vad go du är! Jag hoppas att en betraktare tycker så. Men nu är det bara jag och min mus så då får jag se till att tycka om den. Har ju blivit mer kaxig på gymmet iaf. Allid ett steg i rätt riktning!Anonym (HarOcksåMus) skrev 2011-02-04 18:11:05 följande:Jag är säker på att du är jättefin därnere, du har bara fått för dig att det ser "fel" ut. Var stolt över det du har, ingen är så vacker som du. Lycka till med livet!
Måste fråga, hur ser en så kallad bullfitta ut? Jag har alltid fått för mig att en sådan har ett stort venusberg, men inte stora läppar? -
Som den akademiker jag är så googlade jag för att få svar =) Vet inte om jag blev så klok., men av bilderna att döma så innebär bullfitta stora läppar helt enkelt som gör en utmärkt cameltoe. Isåfall har jag en sådan. Men känns inte namnet "bullfitta" ganska förnedrande?Ja så har jag också tänkt/trott.UntilTheDark skrev 2011-02-04 22:49:23 följande:Måste fråga, hur ser en så kallad bullfitta ut? Jag har alltid fått för mig att en sådan har ett stort venusberg, men inte stora läppar?
-
Hm... tjejen på bilden verkar ju inte ha så stora blygdläppar (enligt mig). Så kanske är bullen trots allt venusberget? In that case har jag ingen bullig musLitenMan skrev 2011-02-04 22:55:47 följande:succeliv.blogg.se/images/2009/trosa_32636824....
-
Hoppas det finns fler män som delar ditt resonemang. Jag som hetro kvinna har aldrig valt bort en man för hans penis. Pungen har jag aldrig tänkt på direkt. Storlek bryr jag mig heller inte om (det är ju tekniken som gör det). Och hur mycket/lite förhud han har har jag väl ibland tänkt på men aldrig dissat någon för eller tyckt mindre om könet. Heller inte böjningar eller färg. Så länge funktionen (och tekniken är bra) och att det är en bra man i sig (såklart) är ju hela grejen..LitenMan skrev 2011-02-04 22:54:16 följande:alla musar ser ju olika ut, jag har nog aldrig valt bort en tjej för hur hennes underliv ser ut.
har inga problem med stora blygdläppar. -
Jag vet inte vad FLs regelverk skulle säga om det. Men jag skulle vilja lägga upp en bild för att få kommentarer. Jag tror att min mus har en fin grund men med ett par läppar av storlek större. Jag träffade en tjej i mina yngre dagar för att jag var nyfiken på det där med tjejsex. Hon sa att hon hade stora inre blygläppar (och jag blev jätte jätteglad). Men hennes var i min mening inte alls stora. Halva min size kanske. De precis putade ut liksom..LitenMan skrev 2011-02-04 23:00:22 följande:du får lägga upp bild på din ;););) det är väll bullen på venusberget dom menar med benämningen bullfitta
-
Jisses vad man lär sig =) Har jag aldrig tänkt påUntilTheDark skrev 2011-02-04 23:04:03 följande:Även killar kan ha "bullfitta" faktiskt. *har sett*
Alltså tjockt venusberg. -
Men jisses vad alla namn på kvinnans könsorgan känns "slampiga" (eller hur man ska uttycka sig?) i jämförelse för mannens. "Mus" är ju som välkänt ett djur (som många har fobi för), "Fitta" används som ett svägord av vissa, "Bullfitta" är en blandning av ett bakverk (som i överdos gör en tjock och osund) och ett svärord, "Vagina" används sällan (enligt mig) och involverkar ju hela paketet (iklusive det invärtes) etc.. Usch och fy tycker jag!
När vi ändå pratar "bullfitta" så sa en av mina närmsta vänner att hennes "KK" tyckte att hon hade en sådan (med positiv bemärkelse) =)