Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?
jag lägger upp länken på min blogg så slipper du avslöja vem du är för mig
lelle-tankesmedjan.blogspot.com/2011/01/valko...
längst ner i det inlägget
Vilken twist min tråd har fått! =)
Jag antar att det är som med allt annat. Det man själv inte har vill man ha. Tex småbystade vill ha stora bröst, de med tunt hår vill ha tjockt och vice versa. Jag skulle verkligen verkligen vilja ha små blygläppar. Jag tycker ju uppenbarligen det är finast. Men jag tycker det känns viktigare att jag kan lära mig att tycka om mig själv. För det är ju trots allt så att jag har/ är född med stora blygläppar.
Jag har aldrig hört någon man säga något illa om min mus som att jag har " en snopp ". Jag har aldrig hört någon kommentar om utseendet. Någon/ några har väl sagt att jag "har en skön mus", men det tror jag inte har med utseendet att göra. Men kanske är det vanligare att få negativa kommentarer om sin mus om man har större blygdläppar? Eller?
Om en kille inte skulle få upp den så skulle jag aldrig tro att det är för att jag har stora läppar. (och då har jag ju ändå dåligt självföretroende när det kommer till det). Jag hade nog snarare tänkt att han är nervös, att han har nån prestationsångest, att han har druckit alkohol (?) eller att han helt enkelt har svårt för det. Killen kanske behöver tid innan han kommer till kritan? Kanske behöver träffas mycket innan vi/ni kommer till sexdelen..?
Jag har oxå stora. Kan berätta om en liten pinsam historia. Detta va ca 5-6 år sedan. Jag va med min nuvarande kille, men då va det helt nytt.
Jag kommer ut ur duschen utan handuk och ställer mig i hallen en bit ifrån han där han sitter på soffan i vardagsrummet. Vi snackar lite om något jag inte kommer ihåg vad.. Helt plötsligt säger han.. "vad är det där?" Pekar mellan mina ben.. "Vadå?" säger jag.. "Kom hit så får jag se vad det är för nått?" Han ser fundersam ut och kan inte förstå vad det är han tittar på.. Jag vet inte heller riktigt vad det är han menar.. Så kom jag närmare så visade det sig att det va mina blygdläppar det handlade om.. Hahaha... Faan va ja skämdes. Han hade aldrig varit med någon som hade blygdläppar som lixom "kom utanför kroppen"
När ja va yngre så tyckte jag att det va lite jobbigt men nu så orkar ja inte bry mig längre.. Jag har stora blygdläppar och små bröst.. Så ser jag ut.. Ja får leva med det =)