• Anonym (Rumpa!)

Hjälp mig tjejer! Min rumpa har blivit ful! ='(

Behöver verkligen bra tips på hur man får rumpan att bli snygg igen. Har alltid fått komplimang för att den har varit fin, men nu när jag såg mig i spegeln så såg jag att den huden har blivit alldeles jätteful och "rynkig" och gropig. Jag har aldrig varit mkt för att motionera, men det har heller aldrig varit ett problem då jag haft en normal kroppsbyggnad som passar till min längd. Men nu på kort tid har den förfallit typ Gråter Har ju gått upp i vikt i samband med graviditeten (3,5 kg och är i vecka 18), men trodde inte att allt det fina på en skulle försvinna.

Kom gärna med lite tips på vad jag kan göra för att få tillbaka min fina rumpa och få huden att se fin ut.
    Är det träningstips så får det gärna vara så det passar gravida.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hjälp mig tjejer! Min rumpa har blivit ful! ='(
  • Anonym

Tror tyvärr det är svårt att göra så mycket nu när du är gravid. Dock prova med att träna rumpan på gymmet både i maskin och att göra utfall. Annars är det "bara" att vänta tills barnet är fött och träna då. Det är så mycket som händer under graviditeten och att träna hårt just då är inte bra. Dessa "gropar" kan även vara pga av hormonerna och försvinna sen efter graviditeten.
    Tyvärr så kan du förvänta dig fler ändringar av kroppen som inte alltid är så roliga, men njut utav att ha ett barn i magen och ta tag i träningen och komma i form när barnet har kommit.

Lyck till! 

Svar på tråden Hjälp mig tjejer! Min rumpa har blivit ful! ='(