• Jen nifer

Alla ni som gjort bukplastik!

Har en tid den 8 Mars, Äntligen ska det bli verklighet. Jag ska göra en stor bukplastik efter 2 graviditeter som förstörde ordentligt. Så nu är ja jätte spänd på att höra era historier om operationen och läkningen efter. Bra och dåligt. Gärna bilder.

Mollys & Minnas mamma
  • Svar på tråden Alla ni som gjort bukplastik!
  • Jen nifer

Någon?

Mollys & Minnas mamma
  • Igloo

Jag är i samma banor som dej och funderar starkt på att göra en bukplastik. Vilken klinik ska du till?

• Jen nifer

Ja ska till plastikirurgen och proffessorn Gunnar kratz på Plastikakademin i Linköping.

Gud nu är de bara 2½ vecka kvar o nu börjar ja bli lite smått nervös, inte för själva operationen mer tiden efter. Och få de att funka med småbarn. Ja är rätt nyseparerad också så är ensam med mina små varannanvecka, så ska försöka lösa de med att bo hemma hos en släkting för att få hjälp med barnen första veckorna precis=)

Sen önskar ja att ja hade hunnit gå ner 3-5 kg till innan. Men är helt normalviktig så inte hela världen. :)

vart funderar du på att göra din?

Mollys & Minnas mamma
  • Igloo

Jag funderar på samma klinik som dej men han är lite svår att få tag i för att boka tid till konsultation. Annars funderar jag även på art clinic i uppsala. Ska du dit på konsultation eller är det operations tid? Skulle oxå vilja gå ned några kilon men jag är normal viktig så det är inte så viktigt. Usch jobbigt att du separerat. Har du funderat på denna operation länge?

• Jen nifer
    Igloo skrev 2011-02-19 12:31:45 följande:
    Jag funderar på samma klinik som dej men han är lite svår att få tag i för att boka tid till konsultation. Annars funderar jag även på art clinic i uppsala. Ska du dit på konsultation eller är det operations tid? Skulle oxå vilja gå ned några kilon men jag är normal viktig så det är inte så viktigt. Usch jobbigt att du separerat. Har du funderat på denna operation länge?
    Ja de är lite svårt att få tag i tjejerna som man bokar in tider hos. Men efter operationen får man även ett mobilnummer som man kan nå Gunnar kratz på när som. Jag har funderat på den här operationen  från och till sen jag fick första barnet för 4 år sedan, men mer allvarligt det sista året.

Jag var på konsultation för 1 månad sen och den 8 mars är operationsdagen :)
    Mollys & Minnas mamma
  • Igloo

Vad spännande och det är ju inte långt kvar heller. När du bokade konsultation var det väntetid då? Ska du fettsuga oxå? Ha en trevlig söndag!

• Jen nifer
    Igloo skrev 2011-02-20 13:57:33 följande:
    Vad spännande och det är ju inte långt kvar heller. När du bokade konsultation var det väntetid då? Ska du fettsuga oxå? Ha en trevlig söndag!
    Nej ett par veckor bara.

Det ingår ju i priset att dom fettsuger magen också så de ska dom allt få göra ;)
    Mollys & Minnas mamma
  • Igloo
    Jen nifer skrev 2011-02-20 15:11:49 följande:
    Nej ett par veckor bara.

Det ingår ju i priset att dom fettsuger magen också så de ska dom allt få göra ;)
    Hihi =)

Hoppas det går bra med operationen och lycka till! Imorgon ska jag ringa för att boka in konsultation =)
  • Jen nifer

ja betalade 45.000

och nu ligger ja här nyopererad=)

Mollys & Minnas mamma
Svar på tråden Alla ni som gjort bukplastik!