• Anonym (flickvännen)

Hur suger jag min kille till utlösning?

Min pojkvän måste alltid "knulla" hårt och på ett visst sätt för att få orgasm, visst kan han komma av misstag ibland när det blir "för skönt" innan, , men han säger att han måste typ stöta in på precis rätt tidpunkt, blabla..

Därför kan jag inte suga honom till orgasm.. Jag brukar bara göra det som förspel, han älskar det och säger att han aldrig upplevt tjusningen med oralsex förrän nu. Han säger att han kommit av sug en gång, men att han då runkade samtidigt/gjorde mesta jobbet själv,
    Så skulle jag för ett tag sedan försöka suga honom till orgasm , (vi kunde inte ha vanligt sex),  det var jätteskönt enligt honom, men det går liksom inte komma upp i den styrka som behövs med munnen/jag kan inte göra rätt med händerna eftersom man måste göra det vid rätt tillfälle, (vilket ju såklart är svårt för mig att känna), han kom och tyckte det var jätteunderbart, men då hade han ju hjälpt till med handen själv... 

Jag bryr mig väl egentligen inte så mycke, eftersom allt fungerar bra ändå, MEN det hade vart sjukt kul att faktiskt kunna ge honom oralsex tills han kommer, endast pågrund av mig, :P

Tips??
    Eller någon som vart med om samma sak?

Tycker bara man hör om killar som kommer lätt som en plätt, och alla tjejer verkar ju suga sin kille till utlösning???
    :0 

• Svar på tråden Hur suger jag min kille till utlösning?
  • Anonym (Är i samma sits!)

Är nyfiken på vad du får för svar.

• Adde69

Ett tips när du suger honom är att sammtidigt leka och massera hans pung och prostata... sånt kan ge otroliga effekter för vägen mot en härlig och intensiv orgasm

• Anonym (suga kuk!)

Samtidigt som du suger så runkar du. Även om vartannat. Sug rätt hårt, öva på isglassar.  Reta honom med att bara slicka på den från bott till topp, slicka vid ollonfästet.
    Titta även på porrfilm för att få inspiration.

• Anonym (maja)

För ett par år sen var jag med en man som aldrig kommit vid oralsex så har varit med om samma sak. Efter att jag sugit av honom ett par gånger kom han till bådas förvåning. Eftersom du redan har sugit av honom så är mitt tips att träna tillsammans och prata så han kan berätta vad han tycker är riktigt skönt. Kanske vill han ha stimulans runt analen? Kanske kan nån leksak som vibrerar mot pungen hjälpa? Prata och berätta vad ni tycker om!

• Anonym

Varning! Jag som kille kan ssäga att ett vanligt fel är just att man suger för hårt! Variera med handen och munnen samt Inte kläm hårt på pungen eller pilla i röven :) Mycket saliv funkar!

• Anonym

Jobba med tungan runt kanten på ollonet, funkar för mig Skrattande

• Anonym (flickvännen)

Jag har provat det mesta, (utom analstimulans, är inte redo för att testa det än)

han tycker om när jag tar på pungen, och köra med handen samtidigt, (har dock nyligen kommit på, att jag alltid hållit handen långt nere vid roten, men såg att han höll handen högre upp då när han runkade samtidigt, så nu sist provade jag hålla handen lite högre upp och det verkade ju bra..
    Det är väl det att när han väl ska komma så måste jag typ köra jätte snabbt och hårt, för det är så han säger han måste göra innan han kommer, och det gör han ju också när vi har vanligt sex...

Hm, fast nu kom jag på att det kanske var mer såhär -exakt hur problemet är:
    För att allt ska stämma med utlösning och orgasm måste man (han) se till så att han kommer vid precis rätt tillfälle också, jag skulle kanske kunna få honom att komma för att det är så skönt, men då skulle det kanske kunna bli att det blir feltajmat med annat, så det inte blir rätt liksom... ?

Han har förklarat det lite som att "han är svår", typ att han har svårt för att få orgasm jämfört med många andra killar, för det är många som kommer hur lätt  som helst, (precis som med tjejer antar jag)..

Och i början av vårt förhållande kunde det ofta ta jättelång tid innan han kunde komma, (vid vanlig penetration då)(kanske för han spände sig och sådär också)

• Anonym (flickvännen)
    Anonym (maja) skrev 2011-02-03 09:36:04 följande:
    För ett par år sen var jag med en man som aldrig kommit vid oralsex så har varit med om samma sak. Efter att jag sugit av honom ett par gånger kom han till bådas förvåning. Eftersom du redan har sugit av honom så är mitt tips att träna tillsammans och prata så han kan berätta vad han tycker är riktigt skönt. Kanske vill han ha stimulans runt analen? Kanske kan nån leksak som vibrerar mot pungen hjälpa? Prata och berätta vad ni tycker om!
    Och han har ju verkligen guidat, men nu är han liksom nöjd, och när jag frågar så säger han bara att han inte vill ändra något för det är så skönt och han tycker om att jag varierar mig och använder fantasin... :S
    Men det KAN ju onekligen bli bättre! :P 
  • Anonym (maja)
    Anonym (flickvännen) skrev 2011-02-03 09:59:04 följande:
    Och han har ju verkligen guidat, men nu är han liksom nöjd, och när jag frågar så säger han bara att han inte vill ändra något för det är så skönt och han tycker om att jag varierar mig och använder fantasin... :S
    Men det KAN ju onekligen bli bättre! :P 
    Det låter väldigt bra! Kanske behöver han bara mer tid för att kunna slappna av ytterligare lite till.

Min kille har inte så svårt att komma men vi har pratat rätt mycket kring sex och sådär. Ändå tog det honom ett år att be om lite stimulans nedanför pungen och runt analen. Vi har också testat att ha en vibrerande dildo mot pungen och han kom nästan bara av det. Som du kan se av inläggen ovan är det så olika vad man gillar så att ni pratar om det är jättebra. Vad en kille älskar kan en annan tycka är obehagligt.
  • jesgad

Låt han styra takten genom att hålla ditt huvud.. Funkar här
    Håll emot med en hand vid roten så han inte kommer för långt bara, haha!!

Svar på tråden Hur suger jag min kille till utlösning?