Hur suger jag min kille till utlösning?
Min pojkvän måste alltid "knulla" hårt och på ett visst sätt för att få orgasm, visst kan han komma av misstag ibland när det blir "för skönt" innan, , men han säger att han måste typ stöta in på precis rätt tidpunkt, blabla..
Därför kan jag inte suga honom till orgasm.. Jag brukar bara göra det som förspel, han älskar det och säger att han aldrig upplevt tjusningen med oralsex förrän nu. Han säger att han kommit av sug en gång, men att han då runkade samtidigt/gjorde mesta jobbet själv,
Så skulle jag för ett tag sedan försöka suga honom till orgasm , (vi kunde inte ha vanligt sex), det var jätteskönt enligt honom, men det går liksom inte komma upp i den styrka som behövs med munnen/jag kan inte göra rätt med händerna eftersom man måste göra det vid rätt tillfälle, (vilket ju såklart är svårt för mig att känna), han kom och tyckte det var jätteunderbart, men då hade han ju hjälpt till med handen själv...
Jag bryr mig väl egentligen inte så mycke, eftersom allt fungerar bra ändå, MEN det hade vart sjukt kul att faktiskt kunna ge honom oralsex tills han kommer, endast pågrund av mig, :P
Tips??
Eller någon som vart med om samma sak?
Tycker bara man hör om killar som kommer lätt som en plätt, och alla tjejer verkar ju suga sin kille till utlösning???
:0