• Anonym (flickvännen)

Hur suger jag min kille till utlösning?

Min pojkvän måste alltid "knulla" hårt och på ett visst sätt för att få orgasm, visst kan han komma av misstag ibland när det blir "för skönt" innan, , men han säger att han måste typ stöta in på precis rätt tidpunkt, blabla..

Därför kan jag inte suga honom till orgasm.. Jag brukar bara göra det som förspel, han älskar det och säger att han aldrig upplevt tjusningen med oralsex förrän nu. Han säger att han kommit av sug en gång, men att han då runkade samtidigt/gjorde mesta jobbet själv,
    Så skulle jag för ett tag sedan försöka suga honom till orgasm , (vi kunde inte ha vanligt sex),  det var jätteskönt enligt honom, men det går liksom inte komma upp i den styrka som behövs med munnen/jag kan inte göra rätt med händerna eftersom man måste göra det vid rätt tillfälle, (vilket ju såklart är svårt för mig att känna), han kom och tyckte det var jätteunderbart, men då hade han ju hjälpt till med handen själv... 

Jag bryr mig väl egentligen inte så mycke, eftersom allt fungerar bra ändå, MEN det hade vart sjukt kul att faktiskt kunna ge honom oralsex tills han kommer, endast pågrund av mig, :P

Tips??
    Eller någon som vart med om samma sak?

Tycker bara man hör om killar som kommer lätt som en plätt, och alla tjejer verkar ju suga sin kille till utlösning???
    :0 

• Svar på tråden Hur suger jag min kille till utlösning?
  • Anonym (flickvännen)
    jesgad skrev 2011-02-03 10:13:55 följande:
    Låt han styra takten genom att hålla ditt huvud.. Funkar här
    Håll emot med en hand vid roten så han inte kommer för långt bara, haha!!
    jo jag tror att det skulle fungera, det var ju lite så han gjorde när han kom, fast jag vet inte, jag tycker det är helt ok, men det är ju inte jätte behagligt liksom, och han tycker väl inte heller att det är helt bekvämt, tror han är lite rädd att jag ska känna mig obekväm och inte trivs så bra med att vara dominant på det sättet? Tror det skulle vara svårt att få honom att göra det, även om han är ganska dominant på andra sätt under sexet....

När han kom i min mun tryckte han sig hårt in, (jag tänkte knappt på det, mest att det var sexigt, hehe), men han kände sig dum efteråt och frågade om det var ok osv, :P, (fast så visste han ju också att det var första gången jag fick sats i munnen, eftersom han är den första jag sugit av) 

Tack för alla tips och ideer!!  
  • Anonym (flickvännen)
    Adde69 skrev 2011-02-03 09:28:26 följande:
    Ett tips när du suger honom är att sammtidigt leka och massera hans pung och prostata... sånt kan ge otroliga effekter för vägen mot en härlig och intensiv orgasm
    Hmm, prostatan.. sitter inte den mellan slutet av pungen och analöppningen förresten? ääär kan jag ju greja, hur gör man då? :P, trycker? masserar? med tummen då eller? (tänker det är ju itne så lätt att komma åt där nere....)
  • Dominant

De flesta män har svårt att komma vid avsugning, för att det blir för släpphänt och segt.

Felet tjejer gör är oftast att vara för långsamma, att de avbryter mitt i hela tiden för att göra något annat (slicka på pungen eller dylikt) så allt börjar om igen. Kraftigt och snabbt sug in och ut samtidigt som man runkar och följer med i andra handen är det enda som kan få mig att komma i alla fall, om jag inte kommit på väldigt länge.

• Anonym

Kan säga vad jag gillar, alla är olika men jag tror du kommer långt med det här.

En hand ska va runt kuken. Kukhanden håller du längst in mot roten på kuken. Från det greppet kan du runka, vrida och klämma. Tänk på att massera undersidan av kuken.  De flesta är känsligare där än på ovansidan. 

Sug inte för hårt med munnen. Mycket saliv. Låt det stöta in i munnen eftersom du har kontroll med kukhanden. I början kan du variera och hålla upp kuken och slicka undersidan och suga på kulorna och sedan gå tillbaka till normal-läget. Mot slutet är det bara kuken i munnen som gäller.

Den andra handen masserar du antingen rövhålet med eller runt röven. Du ska längre bak än pungen med den handen. Håll handflatan upp mot killen och smek och tryck med dom runt röven och bakom pungen. Självklart kan du smeka kulorna med den handen också för att variera men området bakom är skönare.

Väldigt mycket handlar om takt. Försök bara följa killens takt i dina rörelser, det är viktigt att inte gå för snabbt fram för fort, eller att va för långsam mot slutet. Känn av takten från killen och förstärk hans egen takt.

En annan del handlar om det visuella. Ha mycket ögonkontakt, visa att du gillar vad du gör, visa att du vill ta emot det i munnen på slutet.

• Anonym

jag har aldrig vart med om det här, men försök att lyssna på hans andning? den visar hur nära han är och exakt hur skönt alla olika saker man kan göra är. min gubbe älskar när jag tar hans penis "genom" munnen och ut. längs läpparna liksom och suger och slicka samtidigt. hm fattar man nåt av det..? haha från ena mungipan till den andra liksom och sedan suger upp och ner längs penis. några gånger har han kommit när jag bara slickar och suger hans pung, ljumskar och ner mot analen.. deep troughta sammtidigt som jag tar tag i hans rumpa och verkligen trycker ner den i halsen på mig själv gör honom helt galen!
    men alla gillar olika så det är bara att testa och PRATA
    :)

• Anonym (Smilfinken)

Du att han måste stöta på ett särskilt sätt eller hjälpa till med handen. Kanske behöver han känna att han är den som har kontrollen, för att komma? Min man är sådan.

Med tiden har jag lärt mig hur jag ska göra för att suga honom till orgasm. Men han verkar gilla det ännu bättre om han får "vara lite aktiv" under tiden. Så ibland när jag suger av min man, turas vi om med att runka av honom samtidigt. Eller så får han knulla min mun en stund.

Det funkar bra för oss.

• Anonym (Teknik)

Har ni överraskat killarna med eran briljanta teknik. Är det upphetsande att se och höra killarna njuta 

• Anonym (Teknik)

Går det ens att misslyckas med det 

• Anonym (Dei)

Baserat på vad man ser i porr ska du undvika följande:

- Låta som att du är mentalt efterbliven
    - Se dum ut samtidigt som du håller ögonkontakt
    - Suga onödigt hårt och snabbt som om du gjorde det på provision
    - Slabba och slemma ner hela kuken med ditt saliv

Du bör undvika detta då de i porrfilmer alltid ska dra ut snoppen och runka till orgasm, vilket är så jäkla kasst av dem.

Det du bör göra är åtminstone

- Runka och sug samtidigt
    - Ta det lugnt
    - Variera tempo och hårdhet

• Bagar Bengtsson

Kan svara för mig själv bara. Jag gillar inte när tjejen suger för hårt. Skönt med händer och tunga på pungen. Sen brukar jag munknulla ett tag vilket gör att jag själv kan bestämma takten. När det närmar sig så kan jag ibland sluta upp så hon får göra det sista.

Om jag ligger på rygg så är det  skönt om tjejen oljat in brösten så man kan köra bröst och oralsex på samma gång. Tycker även om att smeka, klämma på henne, ta tag i hennes huvud och på så sätt bestämma takten och se henne i ögonen när hon suger.

Svar på tråden Hur suger jag min kille till utlösning?