• MattssonE

Träfftråd för unga föräldrar i JKPG!

Vet inte om det redan finns en sådan här tråd, men jag kan väl lika väl starta en till :)

Jag hade tyckt det var jättekul och intressant att få träffa föräldrar i min ålder som bor i Jönköping. Alltså både pappor och mammor :)

I min ålder menar jag mellan 16-22 år ungefär, fast är man lite yngre eller lite äldre får man såklart vara med.

Hoppas att någon tycker som jag , att det hade varit kul att träffas. Gör ni det så skriv här!
    Skriv hur gamla ni är, var ni bor och hur gamla ert/era barn är.

Själv är jag 18 år gammal och bor vid kilallén tillsammans med min snart 1-åriga dotter

Är du ung och gravid är du också jätte välkommen, det kan vara intressant och tryggt för dig att få prata med oss som genomgår samma saker som Du kommer att få göra när det är dags :)

Hoppas ni skriver så att vi kan bestämma något träffdatum så  snart som möjligt :)

• Svar på tråden Träfftråd för unga föräldrar i JKPG!
  • Tr0ust

Tack för tipset Hanna :)

Jag bor som sagt i Huskvarna, med min sambo :) Har själv en tråd som heter Blivande Mammor i Juni/Juli 2011 :)

Vad sägs om en fika snart tjejor? :)

Hur gamal är du? ( MattssonE)
    Vilken vecka är du i?

• MattssonE
    Tr0ust skrev 2011-02-14 12:48:21 följande:
    Tack för tipset Hanna :)

Jag bor som sagt i Huskvarna, med min sambo :) Har själv en tråd som heter Blivande Mammor i Juni/Juli 2011 :)

Vad sägs om en fika snart tjejor? :)

Hur gamal är du? ( MattssonE)
    Vilken vecka är du i?
    okej, vad kul!
    jag är inte gravid, jag fick min dotter den 18 februari 2010 :) Jag är 18 år gammal
    Locka gärna hit fler, tråden är ju somsagt till för både unga gravida och för de unga som redan har barn! :)

Hur gammal är du själv? :)
  • terahas

Hejsan!
    Jag är 23 år och bor med min dotter och våran hund strax utanför jkpg. Så jag tillhörde den unga skaran tidigare, men även yngre mammor blir äldre

• MattssonE
    terahas skrev 2011-02-15 13:22:44 följande:
    Hejsan!
    Jag är 23 år och bor med min dotter och våran hund strax utanför jkpg. Så jag tillhörde den unga skaran tidigare, men även yngre mammor blir äldre
    Vad trevligt! Haha ja, men du är så välkommen så, du är ju fortfarande ung! :)
  • terahas

Man är som man känner sig

Har ni planerat någon rolig aktivitet i vinterkylan?

• MattssonE
    terahas skrev 2011-02-15 14:33:16 följande:
    Man är som man känner sig

Har ni planerat någon rolig aktivitet i vinterkylan?
    Haha, exakt!
    Nej det har vi ännu inte gjort då vi trots allt inte är så många ännu. Men man behöver ju i och för sig inte vara så många för att ha kul heller! Jag har rätt dålig fantasi, så de enda "aktiviteterna" jag kan komma på är typ.. fika eller promenad haha?
    Så om någon har roligare idéer är de varmt välkomna! :)
  • MattssonE
    Emmaoez skrev 2011-02-15 14:48:13 följande:
    Bra tråd Elin :)
    Vad bra att du hittade hit! :) har du några bra förslag på vad man kan hitta på tillsammans?
Svar på tråden Träfftråd för unga föräldrar i JKPG!