• MattssonE

Träfftråd för unga föräldrar i JKPG!

Vet inte om det redan finns en sådan här tråd, men jag kan väl lika väl starta en till :)

Jag hade tyckt det var jättekul och intressant att få träffa föräldrar i min ålder som bor i Jönköping. Alltså både pappor och mammor :)

I min ålder menar jag mellan 16-22 år ungefär, fast är man lite yngre eller lite äldre får man såklart vara med.

Hoppas att någon tycker som jag , att det hade varit kul att träffas. Gör ni det så skriv här!
    Skriv hur gamla ni är, var ni bor och hur gamla ert/era barn är.

Själv är jag 18 år gammal och bor vid kilallén tillsammans med min snart 1-åriga dotter

Är du ung och gravid är du också jätte välkommen, det kan vara intressant och tryggt för dig att få prata med oss som genomgår samma saker som Du kommer att få göra när det är dags :)

Hoppas ni skriver så att vi kan bestämma något träffdatum så  snart som möjligt :)

• Svar på tråden Träfftråd för unga föräldrar i JKPG!
  • terahas

Jag tycker alltid att fika är en bra "isbrytare" eller om vi samlas o går en sväng runt rocksjön någon dag när solen är framme?

• terahas

Haha vi hade visst samma förslag såg jag nu
    Det är ju lite svårt med lekplatser o så denna tiden på året.
    Men fika eller prommenad tycker jag är bra förslag :)

• Emmaoez
    MattssonE skrev 2011-02-15 14:49:44 följande:
    Vad bra att du hittade hit! :) har du några bra förslag på vad man kan hitta på tillsammans?
    Japp:) Håller nog med dom andra om en promenad eller fika:) Inte för lång promenad bara :P fått foglossning, den här graviditeten för tidigt enligt mig! :P
  • MattssonE
    Emmaoez skrev 2011-02-15 14:58:18 följande:
    Japp:) Håller nog med dom andra om en promenad eller fika:) Inte för lång promenad bara :P fått foglossning, den här graviditeten för tidigt enligt mig! :P
    Ja, det blir nog bra med en liten promenad eller en fika. Ja just det jag läste det på din blogg, usch vad jobbigt..
    terahas skrev 2011-02-15 14:54:00 följande:
    Jag tycker alltid att fika är en bra "isbrytare" eller om vi samlas o går en sväng runt rocksjön någon dag när solen är framme?
    Då kör vi på det tycker jag, om Hannaaaa och Tr0ust går med på det också. Jag har även skickat lite "inbjudningar" till denna tråden via facebook, så om ni känner några fler så kan ju höra med dem också :)
  • terahas

Jag har tyvärr ingen möjlighet att fika inom de närmsta tre veckorna.
    Jag har ingen hundvakt när min hund löper

• MattssonE
    terahas skrev 2011-02-15 16:09:00 följande:
    Jag har tyvärr ingen möjlighet att fika inom de närmsta tre veckorna.
    Jag har ingen hundvakt när min hund löper
    okej, men då börjar vi med promenader, och när med blivit lite varmare kanske man kan promenera och sedan sätta sig vid någon rastplats och fika lite :)
  • MattssonE
    terahas skrev 2011-02-15 16:28:12 följande:
    Det låter mysigt :)
    good!
    förresten så använder jag inte msn längre, hehe
Svar på tråden Träfftråd för unga föräldrar i JKPG!