• Anonym (Beundrare)

Arabiska kvinnor är...

så sexiga, tycker jag.

Vad tänder du på?

• Svar på tråden Arabiska kvinnor är...
  • The Riddler

menar då HON är till hälften libanes. Vart lite fel!

• aussie

Hon du länkade till i rose, är indisk. Håller med, docksöt.
    Det jag tycker är sexigt med arabiskor är de som har skarpa drag, stora svarta mandelformade ögon, kvinnliga former. (Däremot gillar jag inte stilen med tusen kilo make up och hårdtatuerade ögonbryn, som ofta finns i MÖ.)

Och så postar du bara blåögda plastiktjejer!?!

• I Blackrose I
    aussie skrev 2011-02-09 13:41:33 följande:
    Hon du länkade till i rose, är indisk. Håller med, docksöt.
    Det jag tycker är sexigt med arabiskor är de som har skarpa drag, stora svarta mandelformade ögon, kvinnliga former. (Däremot gillar jag inte stilen med tusen kilo make up och hårdtatuerade ögonbryn, som ofta finns i MÖ.)

Och så postar du bara blåögda plastiktjejer!?!

Ja, hon är indisk och jag länkade till Dorian som suckade över indiskor.

Vaddå plastiktjejer? Skrikandes Min favorit är inte plastikopererad (Claudia)

Men vad ska jag göra? Jag tänder inte på bruna ögon. Shoot me. Visst det kan vara snygg men just jag vill ha mörkt hår och ljusa ögon.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • The Riddler

Ljusa ögon har aldrig varit något för mig. Tycker ljusögda människor är "lättlästa" på något sätt, man ser igenom dem. Men de bara jag.

• I Blackrose I
    The Riddler skrev 2011-02-09 13:45:05 följande:
    Ljusa ögon har aldrig varit något för mig. Tycker ljusögda människor är "lättlästa" på något sätt, man ser igenom dem. Men de bara jag.
    Jag tycker det är tvärtom att ljusa ögon är "genomskinliga". Man ser rakt igenom men det är "tomt". Du kan inte läsa något men däremot mörka ögon "skrämmer" mig då jag lätt kan läsa av en person med mörka ögon hur denne är.
  • The Riddler
    I Blackrose I skrev 2011-02-09 13:50:48 följande:
    Jag tycker det är tvärtom att ljusa ögon är "genomskinliga". Man ser rakt igenom men det är "tomt". Du kan inte läsa något men däremot mörka ögon "skrämmer" mig då jag lätt kan läsa av en person med mörka ögon hur denne är.
    Helt tvärtom för mig. Ju mörkare ögon desto svårare har jag att se "in".
    På ljusögda personer är det nästan så att jag kan se vad han/hon tänker på, hur denne reagerar över något osv. 
  • I Blackrose I
    The Riddler skrev 2011-02-09 13:54:39 följande:
    Helt tvärtom för mig. Ju mörkare ögon desto svårare har jag att se "in".
    På ljusögda personer är det nästan så att jag kan se vad han/hon tänker på, hur denne reagerar över något osv. 
    Ja, tur att man har olika smak. Hade ju annars blivit knas.
  • The Riddler
    I Blackrose I skrev 2011-02-09 13:56:55 följande:
    Ja, tur att man har olika smak. Hade ju annars blivit knas.
    indeed.
  • Priceless Perfection

Jag vågar faktiskt påstå att jag inte har sett en snygg (alltså WOW-effekt) arabisk kvinna som inte har varit plastikopererad. De flesta är så ojämna i sina drag.

Du är den enda som begränsar dig
  • giftfri
    I Blackrose I skrev 2011-02-09 13:23:26 följande:
    Mäh, dumma. Jag är ju löjligt svag för mörkt hår och ljusa ögon men det behöver jag knappast säga fler gånger.
    Du är kvinna, å ser nog inte samma saker som vi män ser...
    Du är inte alls, en bättre människa än mig!
Svar på tråden Arabiska kvinnor är...