• Dolphin

Tips på vagn till 1,5 åring efter Teutonia Spirit S3??

Vad för vagn hade ni valt till en 20 månaders? Har en Teutonia Spirit S3 som han haft sen han föddes och vill nu ha en smidigare vagn som han kan ha ett bra tag, en lite kille av sig och vi går mycket promenade bl.a på grusvägar så den måste ju funka för sånt också....??

Tips mottages tacksamt! =)

• Svar på tråden Tips på vagn till 1,5 åring efter Teutonia Spirit S3??
  • Dolphin

Ingen verkligen?

Vad har ni andra haft för vagn efter Spirit? Eller har ni haft den fortfarande när barnet börjar närma sig 2 år? Vet inte om jag ska köpa en annan eller ha kvar denna? Vill inte ha en enkel sulky och han kommer förmodligen vara i behov av vagn i alla fall 2 år till mer eller mindre.

• mini75

En vän till mig köpte en babyjogger city elite efter sin s3. Jag har själv haft en babyjogger och den är så himla bra!

Smidig,blir liten hopfälld, mysig, tar sig fram överallt, bästa sufletten etc etc. Kolla deras demo på babyjogger.com/city elite!

• minimera

Jag har en Teutonia Timmy till min dotter och är verkligen supernöjd med den! Liten, smidig, fullt liggläge och stabila hjul. Helt perfekt helt enkelt

• Dolphin
    mini75 skrev 2011-02-03 20:19:01 följande:

En vän till mig köpte en babyjogger city elite efter sin s3. Jag har själv haft en babyjogger och den är så himla bra!

Smidig,blir liten hopfälld, mysig, tar sig fram överallt, bästa sufletten etc etc. Kolla deras demo på babyjogger.com/city elite!

Ja det är inte onödigt alltså att köpa en annan rejäl 3 hjuling då när man har en Spirit S3 också här hemma?? Mest det jag tänker på faktiskt, det är ju ändå några tusen man får lägga på en ny vagn till. Och så kan jag som sagt inte bestämma mig i så fall för vilken, antingen UJ Swift, City Elite, City Mini eller Phil & Teds Explorer....
  • lillasysterjessa

City Mini!!!! Jag längtar ihjäl mig tills jag kan plocka hem en sån... Bara ihopfällningen är ju to die for..

• Dolphin

Behöver mer tips!
    Kan fortfarande inte bestämma mig vilken vagn som är bäst efter Teutonia Spiriten, ???
    Snälla hjälp med för och nackdelar med andra vagnar, tex Swift, P&T Explorer och City mini el elite!?

• Lövan1977
    Dolphin skrev 2011-02-06 09:43:59 följande:
    Behöver mer tips!
    Kan fortfarande inte bestämma mig vilken vagn som är bäst efter Teutonia Spiriten, ???
    Snälla hjälp med för och nackdelar med andra vagnar, tex Swift, P&T Explorer och City mini el elite!?
    Köp en kronansulky.....
  • na96gen

jag tycker emmaljunga scooter är den bästa vagnen {#emotions_dlg.flower}
    lycka till i djungeln

• Dolphin

Jag vill nog inte ha en fyrhjuling, har fastnat helt för trehjulingarna så det blir nån sån, men har ju mest bara erfarenhet av Teutonias så därför undrar jag vad ni andra tycker om nån annan trehjuling av de jag nämnt ovan, som är lämplig efter Spiriten? UJ Swift, P&T Explorer, BJ City Mini eller City Elite?
    Sonen är 20 mån.

• viggomoberg

Vad blev de för vagn?? Min dotter är 14mån å jag är fruktansvärt trött på vår Spirit!!!

Svar på tråden Tips på vagn till 1,5 åring efter Teutonia Spirit S3??