Inlägg från: Veronica 223 |Visa alla inlägg
  • Veronica 223

Våra älskade hästar, bildtråd!

Min älskade lilla Piggelurv! Hjärta Ett varmblod på 17 år som vart min i 11. Pigg som attan och livrädd för stenar. Älgar och annat är dock inga problem...  Oskyldig
  • Veronica 223

miikaelas: Jättefin!  Glad  Jag har en varmblodskille född 94 som jag haft i 11 år som jag också köpte oinriden och som hingst. 

• Veronica 223
    miikaelas skrev 2011-08-22 22:38:39 följande:
    Tack! Jag kan inte ens tänka mig ett liv utan honom nu
    inte jag heller!! En kompis fick avliva sin häst och jag blir gråtfärdig bara av tanken när den dagen kommer... Han har ju vart med mig hela mitt vuxna liv, mitt allt mitt lilla hjärta!Hjärta
  • Veronica 223
    miikaelas skrev 2011-08-22 22:44:59 följande:
    Exakt! Jag försöker att inte tänka på det, även om han absolut är på den övre halvan av livet!
    Men som sagt, han är pigg i fräsch så jag känner mig rätt lugn
    Vad bra, samma med min, aldig vart oförklarligt halt, även om han är den största klanten på jorden och har lyckats med det ena å det andra (bla en krossad käke..)  Skäms
  • Veronica 223
    miikaelas skrev 2011-08-23 09:24:29 följande:
    Samma med min Inga krossade käkar dock!
    Men han är världens snubbelfot! Jag blir knäpp på honom ibland! Även fast han är dålig på att lyfta på fötterna så älskar han att hoppa!
    Haha, precis så är min med! När vi skrittat på asfalt och ska över på en äng snubblar han varje gång, som att han inte uppmärksammar att det blev lite gropigare och ojämnare, förens han snubblar. När vi rider i skogen sitter jag med tåspetsarna i stigbyglarna och bara väntar på att han ska gå ner på knä typ. Men min älskar med att hoppa, har hoppat 1 meter med honom, han har löshoppat 1.30.
  • Veronica 223

Lunatica: Beklagar sorgen över din fina häst!!! 

• Veronica 223
    miikaelas skrev 2011-08-23 22:28:24 följande:
    Veronica 223; Man kan tro att vi pratar om samma häst Känner igen allt!
    Haha vad roligt!  Glad
  • Veronica 223
    Gsson skrev 2011-11-25 21:14:36 följande:
    Ber om ursäkt för dålig kvalitet, tagen med telefon. Min fantastiska Hilmir-Snaer!

Jättefin!  :)  Men den kan inte vara gammal, eller?
    Det går inte att bli kommunist för att lösa fritidsproblemen!
  • Veronica 223

Väldigt smäcker och lätt i typen!

Det går inte att bli kommunist för att lösa fritidsproblemen!
Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!