Pergotime
Var till gynekologen idag, han skrev ut pergotime. Men det verkar vara slut på det överallt! Va fan, nu när jag äntligen har fått mens utan tabletter, då kan jag inte hitta pergo!
Hur har ni i samma sits gjort?
Så jäkla frustrerande!
Var till gynekologen idag, han skrev ut pergotime. Men det verkar vara slut på det överallt! Va fan, nu när jag äntligen har fått mens utan tabletter, då kan jag inte hitta pergo!
Hur har ni i samma sits gjort?
Så jäkla frustrerande!
Jag har fått Puregon-injektioner istället för Pergotime. Effekten är densamma, men injektionerna kräver lite tätare VUL-kontroller.
Hej! Hämtade ut mina tabletter igår i Gävle! Fanns 7 st kvar den, fråga ditt apotek om dom kan skicka från Apoteket i gallerian nian i Gävle nu väntar jag bara på mensen dom borde ha kommit för 2 dagar sedan, vill så gärna börja med pergotime nu och hålla tummarna
kramar o lycka till!
Hittade ett paket pergotime idag! :D Är så glad, fanns ett paket kvar i Liljeholmen. Så jag drog dit och i morgon kan jag börja med kuren. Skönt att ha turen på sin sida!
Förstår det själv väntar jag på mensen så att jag kan få börja snart, skulle ha haft den i onsdags, är det inte typiskt, första gången jag längtar efter mensen på något år så ska den vara sen :-P om jag får börja snart så kanske vi kan stötta varandra i allt om vi gör det typ samtidigt
kram