• puss

Ridbyxor som mode

alltså, vad? ja ja, RL har sina, men vad tycker ni?

up yours
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ridbyxor som mode
  • La Lola

Gräsligt.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • puss

sa hon som shoppar på skopunkten
    men tack, helt rätt.

up yours
  • La Lola
    puss skrev 2011-02-04 07:57:30 följande:
    sa hon som shoppar på skopunkten
    men tack, helt rätt.
    Ja...skorna där ser väl likadana ut som på nån annan skoaffär? Obestämd
  • Shorona

Gräsligt fult! Vill jag gå i ridbyxor tar jag på mig dom som jag har i stallet. Mycket snyggare än dessa trikåtights med en liten beige knäskoning!

• puss
    La Lola skrev 2011-02-04 08:16:59 följande:
    Ja...skorna där ser väl likadana ut som på nån annan skoaffär? Obestämd
    kankse det, men kvaliteten är ju förlastlig.
    huvudsaken är att ridbrallan håller sig borta.
    up yours
  • bustjejen

Ridbyxor kan vara jättesnyggt, men bara när man är i stallet. På stan passar de ju inte

• puss
    bustjejen skrev 2011-02-04 08:21:28 följande:
    Ridbyxor kan vara jättesnyggt, men bara när man är i stallet. På stan passar de ju inte
    men eller hur. jag blir förvirrad.
    på apoteket och i mataffären vill jag örfila till folk som kommer med ridbraller. äckligt!

men hur fan ska man veta nu då vem som ska slappas till? va? jag blir ju förvirrad. men ok, går man runt i ridbyxa från gina skadar det nog inte med lite tillrättavisning iaf.
    up yours
  • La Lola
    puss skrev 2011-02-04 08:21:06 följande:
    kankse det, men kvaliteten är ju förlastlig.
    huvudsaken är att ridbrallan håller sig borta.
    Jasså?
    Det har jag inte märkt något av ännu. Jag har bara använt mina olika stövlar därifrån i några år så jag får återkomma ang kvaliteten.
  • bustjejen
    puss skrev 2011-02-04 08:23:47 följande:
    men eller hur. jag blir förvirrad.
    på apoteket och i mataffären vill jag örfila till folk som kommer med ridbraller. äckligt!

men hur fan ska man veta nu då vem som ska slappas till? va? jag blir ju förvirrad. men ok, går man runt i ridbyxa från gina skadar det nog inte med lite tillrättavisning iaf.
    Ja, eller så får man gå fram lite diskret och lukta lite på alla som har ridbrallor på sig. Luktar de häst så slappar man till, och verkar det vara ett försök till mode, så skäller man bara lite på dem
  • Förälskad

Nej, den ursprungliga ridbyxan som man använder på K1 i Sthlm exempelvis går bort men nya ridbyxor som många använder på ridskolor idag är väl okej, inte värre än andra byxor. Värre med trasiga jeans, jeans som är tvättade på märkliga vis osv.

Svar på tråden Ridbyxor som mode