• puss

Ridbyxor som mode

alltså, vad? ja ja, RL har sina, men vad tycker ni?

up yours
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ridbyxor som mode
  • Förälskad
    puss skrev 2011-02-04 08:44:33 följande:
    förälskad: anar viss prisskillnad.
    Haha, säg inte det Skrattande Med en snygg rumpa kan billiga byxor se snygga ut, dock inte byxorna på bild.nr1. Hur som helst, nu diskuterades inte priset Flört
  • puss
    Förälskad skrev 2011-02-04 08:48:09 följande:
    Haha, säg inte det Skrattande Med en snygg rumpa kan billiga byxor se snygga ut, dock inte byxorna på bild.nr1. Hur som helst, nu diskuterades inte priset Flört
    huvudsaken är; ridbyxor inte ok.
    up yours
  • bustjejen

Förälskad: Håller med om att de undre ridbyxorna är jättesnygga, men de passar ändå inte någon annanstans än i stallet.
    Jag har ett par as-snygga pikeur när jag rider, men jag skulle ju aldrig komma på tanken att sätta på mig dem vid någon annat tillfället än i hästsammanhang .

• puss
    bustjejen skrev 2011-02-04 08:53:13 följande:
    Förälskad: Håller med om att de undre ridbyxorna är jättesnygga, men de passar ändå inte någon annanstans än i stallet.
    Jag har ett par as-snygga pikeur när jag rider, men jag skulle ju aldrig komma på tanken att sätta på mig dem vid någon annat tillfället än i hästsammanhang .
    up yours
  • Förälskad
    bustjejen skrev 2011-02-04 08:53:13 följande:
    Jag håller med Flört 
  • puss
    Förälskad skrev 2011-02-04 08:55:04 följande:
    Jag håller med Flört 
    så med "helt ok" menar du ok i stallet eller?
    up yours
Svar på tråden Ridbyxor som mode