• Anonym (TS)

Onanera tillsammans

Många här inne har säkert någon gång provat att onanera ihop med en kompis eller tillsammans med flera kompisar. Så har även jag gjort när man var yngre och nyfiken.

Men så slog det mej, de jag har onanerat ihop med har alla varit av samma kön (är kille själv). Och det jag är nyfiken på, finns det någon här som provat att onanera ihop med någon av motsatt kön och gjort det typ som en kompisgrej, alltså ni har inte knullat, haft oralsex eller onanerat åt varandra utan bara onanerat tillsammans var för sig och alltså varit kille och tjej.

• Svar på tråden Onanera tillsammans
  • Anonym (fjoll)

Nej, jag onanerar inte med mina kompisar.
    Antingen själv eller med partner.

• Anonym
    Anonym (fjoll) skrev 2011-02-04 23:27:23 följande:
    Nej, jag onanerar inte med mina kompisar.
    Antingen själv eller med partner.
    Onanerar du inte????
  • Lollilock

Nä, jag onanerar inte med vänner.

• Anonym

Vadå, så ni sitter och drar i snoppen medans ni pratade om förra helgens party? hahaha

• maria81

Jag har aldrig onanerat med en kompis, varken kille eller tjej, bara sexpartner eller pojkvän.

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • VonBulldog

Visst är det härligt onanera tillsammans med likasinnade kvinnor, inget man ska förakta är bara skönt. Att runka tillsammans med killar är inte min grej.

• Nickenyfiken 1975

Har gjort det flera ggr med en partner,, men aldrig med kompis el dyl.

• Anonym (!)

Nej det har jag aldrig gjort (är kvinna 39 år). Har aldrig fallit mig in och aldrig hört talas om tjejkompisar som onanerat tillsammans heller. Skulle´inte tro att det är vanligt att tjejer onanerar ihop, inte ens i yngre år...

• Anonym

Lite OT, men varför måste alltid tjejer/kvinnor gå på muggen tilsammans.., ok jag vet att killar kan stå pissa tillsammans, men vi tränger aldrig ihop oss 3-4 stycken in på en minimal toalett!?

Svar på tråden Onanera tillsammans