Inuti min är det ett stort fack, och så är det två små fack på sidan på insidan... På utsidan är det ju två fack på framsidan (med kardborre. Ena facket har jag en massa småprylar och i andra brukar jag stoppa ner matburk och puré), på baksidan ett stort fack med skötbädd (med kardborre, där har jag alltid 4 blöjor oxå). På kortsidorna ett nät för tex flaska och en mobilficka (där har jag alltid handkräm...). På ovansidan (på varsin sida om stora öppningen) är det två stora fack med blixtlås, facken går halvvägs ner i väskan (dvs inte lika djupa som själva väskan, så man behöver inte gräva så djupt. I ena facket har jag en massa prylar som tuggummi, läppglans, skedar, krämer och en massa annat trams, i andra facket stoppar jag sånt som jag behöver ha nära till hands som plånbok, mobil, nycklar osv).
Väskan är otroligt smal så den tar liten plats, men känner sig inte som om man ska plöja ner hela affären om man har den på axeln. Men otroligt nog så går det ner en massa saker i den. I stora facket har jag klädombyte,mat, kex, torkpapper och allt annat jag behöver.
Min beskrivning är nog helt obegriplig för alla utom för mig... Men den kanske kan hjälpa dig med ngn liten detalj. Eller så blir du kanske bara mer frågande...