• Svar på tråden vad ska jag köpa för handväska?
  • Anova

Jag såg på amleliabilden först och såg först bara ica-kassen..
    Jag tycker att det var en ganska fin väska till ett bra pris dessutom. ..

• Tant Elin
    viseversa skrev 2011-02-04 17:03:16 följande:
    Tycker den var helt okej. Lite trist kanske men ful är den inte!
    Tänkt som vardagsväska
    Anova skrev 2011-02-04 17:07:54 följande:
    Jag såg på amleliabilden först och såg först bara ica-kassen..
    Jag tycker att det var en ganska fin väska till ett bra pris dessutom. ..
    Ja, vad är det för fel på en icakasse? Mkt billigt
    Mycket bra pris på väskan!
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-04 17:10:06 följande:
    Helt okej väska Älskar modeller man bär tvärs över kroppen så, man får händerna fria och slipper ont i rygg/nacke.
    Tänkte "våga" mig på att köpa en sån, har en med kort band nu som man har typ i "armhålan" Känner mig as-tantig med en väska tvärs över, men det kanske inte är så förutom i min skalle?

Min nacke/axlar gillar däremot inte min nuvarande, dom dessutom glider ner hela tiden..
  • enlitenbitkaka
    Tant Elin skrev 2011-02-04 17:48:21 följande:
    Tänkte "våga" mig på att köpa en sån, har en med kort band nu som man har typ i "armhålan" Känner mig as-tantig med en väska tvärs över, men det kanske inte är så förutom i min skalle?

Min nacke/axlar gillar däremot inte min nuvarande, dom dessutom glider ner hela tiden..
    Tantig? Varför det? Det finns en anledning till att de finns att köpa i alla affärer Här går alla runt med sådana väskor just nu! (Göteborg)
    Ebbe BF 31/7 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Tant Elin
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-04 17:53:02 följande:
    Tantig? Varför det? Det finns en anledning till att de finns att köpa i alla affärer Här går alla runt med sådana väskor just nu! (Göteborg)
    Ja, det är nog nåt som jag har fått för mig bara, ser så snyggt ut på andra, men på mig ser det såå tantigt ut (säkert bara i mina ögon)
  • heter

Ser man tantig ut med ett långt band? Shit! Nu får jag byta alla mina väskor. Det är ju jättejobbigt att gå runt med en väska med bara ett handtag eller kort band men jag vill ju inte se tantig ut heller så nu måste ni säga om långa band är tantigt eller inte.

Svar på tråden vad ska jag köpa för handväska?