• MaBella

Nya vänner i Göteborg sökes.

Är en ensamstående mamma till en underbar 4 årig tjej. Vi har bott i Göteborg ett par år nu men jag tycker det är svårt att hitta andra ensamstående heltids föräldrar.
    Finns det någon där ute som liksom jag är lite trött på att göra allting själv med ditt barn och saknar lite sällskap vare det är att gå till parken, fika, gå och simma eller besöka museum. Hör gärna av er!Solig

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg sökes.
  • jala

Jag har inte 2-årsdottern på heltid, men söker likafullt efter sällskap för utflykter eller bara vanligt vardagshäng.

Duger det?

• emmmma

Hej hej!!!
    Jag är också jätte ssugen på att träffa lite nya människor för lite skönt parkhäng:) Bor i centrala gbg med min son som 3,5 år!!!

• Blondie26
    Jag är också sugen på att träffa nya människor. Är ensamstående me min pojk på 11 veckor
  • MaBella

Roligt att se att det inte bara jag som söker lite nya bekanta. Skrattande
    Vi kanske skulle kunna träffas någon dag på Sjöfartsmuseet eller dyl. för en fika och så att barnen kan lära känna varandra och få leka av sig lite.
    Just nu väntar jag på att få börja jobba igen i mars och det skulle vara roligt att få känna er. Hoppas ni alla har en bra dag.

• emmmma

Go morgon!!

Mabella: va jobbar du med?  Jag har mycket i skolan denna vecka men tänkte föreslå att vi kunde ses söndag kanske? va säger ni?

Hoppas dagen blir bra:)

• MaBella

Emmmma, jag arbetar säsongsvis ( mars-juli och augusti-december) på ett företag som gör farmakologiska undersökningar med läkare världen över. Jätte roligt, intressant men tyvärr inte fast anställning. Just denna söndag kan jag inte för jag har familj på besök men gärna veckan därpå, även en vardag om det skulle passa dig.

• jala

Träffas på sjöfartsmuseet låter som en bra idé (för jag har trots mina 10 år i staden) aldrig varit där Glad

Och jag kan bara på helger.
    Och den här helgen som kommer nu så är lilltrollet hos sin pappa.

Men jag hänger gärna med om det blir något längre fram (typ helgen efter, 26-27 mars). Solig

• Sizin

Hej jag är ensam med min lille son på 2½ år :) jag pluggar på vardagarna med helgerna hade vart kul att träffa andra med barn och hitta på saker som univereum, lek och buslandet eller något annat :) Bor på Hisingen

• SaraSaga

Hejsan. Han en kille på 1 1/2 år. Skulle vara kul att träffa andra föräldrar för lite lek o bus med barnen nu när våren är på intågande :) Hör gärna av er. Bor i Högsbo (Göteborg)

• Nikolina

Jag är själv med min lille kille som blev 1,5 år för ett par månader sedan. Träffar gärna andra mammor nu när det börjar bli lite varmare. Helst på helgerna då jag har börjat jobba igen och det blir för mycket att träffas efteråt då pojken är trött.
    Bor i Frölunda.

• Kianas Mami

Här är en till som behöver utöka umgängeskretsen och träffa lite nytt folk :)
    Jag har en dotter som blir 3,5 år i maj. Jag läser på distans så är ganska flexibel med tider att hitta på något :)

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg sökes.