Inlägg från: miljonrik |Visa alla inlägg
  • miljonrik

    någon annan som sitter hemma och har tråkigt??

  • Svar på tråden någon annan som sitter hemma och har tråkigt??
  • miljonrik

    sitter och kollar här!! brukar alltid hitta något kul att kika på men idag är det inget som till talar en!!
    vad har du för dig då? gick du på en runda själv?

  • miljonrik
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-04 21:00:37 följande:
    Jaaaa.....håller på att mögla bort här hemma! Sambon jobbar natt och hunden ligger och snarkar under bordet *suck*
    min är och spelar poker med vänner!! kom hem i 10 min och käka sen drog han!! där fick man för att man ville ha en mysig hemma kväll efter en veckas hårt arbete!! haha
  • miljonrik
    Linnea1986 skrev 2011-02-04 21:04:29 följande:
    Min sambo gick o la sig redan kl 20.. Så här sitter ja själv.. Med en massa tankar i huvet o vill att tiden/dagarna ska gå fortare just nu..
    varför vill du att dagarna ska gå fortare??
  • miljonrik
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-04 21:06:18 följande:
    Fyyy....lite planering är inte för mycket begärt att gubbarna Men tänk positivt; hela soffan OCH godisskålen för dig själv
    det är så sant!! men glömde att köpa godis.. men men! soffan är stor och skönt att vara hemma själv lite!!
    ElinSörman skrev 2011-02-04 21:07:16 följande:
    Hade BF för 10 dagar sen, sitter och svettas i soffan som den flodhäst man är. Sambon jobbar kväll, och det är inget vettigt på tvn... suck. :P
    oj!! vågar du vara hemma själv?
  • miljonrik
    Linnea1986 skrev 2011-02-04 21:10:33 följande:
    På torsdag får vi veta vad provsvaren visar för utredningen min sambo gör, o sen när vi väl fått svaret så kan vi boka tid för barn utredning :)
    okey!! hoppas det kommer gå bra för er!! du får åter komma om hur det går med barn tillverkandetSkrattande
  • miljonrik
    Linnea1986 skrev 2011-02-04 21:16:07 följande:
    Ja hoppas oxå de kommer gå bra, men e rädd för att han har den sjukdomen han utreds för, o då blir de mkt svårare på barn fronten, de kan till o med vara så att han inga barn alls kan få :(
    får man fråga vad han utreds för?
  • miljonrik
    det förstår jag! Skrattande skönt att veta att han kan ta sig till sjukhuset så snabbt.
  • miljonrik
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-04 21:21:52 följande:
    Du får gnälla här
    Absolut det är bara att gnälla på:P
  • miljonrik
    Linnea1986 skrev 2011-02-04 21:22:43 följande:
    Klinefelter syndrom..  www.klinefelter.se/
    lus läste lite! oj, vad jobbigt om han har det. men det finns ju många andra sätt att få barn på också.. hoppas att han inte har det så ni kan börja med bebisverkstan snart:) håller tummarna för er
  • miljonrik
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-04 21:25:21 följande:
    Får man lägga sig före 22 en fredag?? Foglossningen försöker döda mig när jag sitter upp...liggläge under duntäcket lockar enormt...
    Aboslut får man det, du har ju en bra ursäkt!! ta med datorn in i sängen:P
  • miljonrik
    ElinSörman skrev 2011-02-04 21:37:08 följande:
    Lät faktiskt underbart skönt att gå och lägga sig, spela roll om det är fredag. Då är vi uppe med tuppen imorgon och gör en maaaassa nytta istället! right? ;)
    absolut!
  • miljonrik
    nian74 skrev 2011-02-04 21:39:49 följande:
    Jag hoppar in här också.
    Ligger i soffan, är nyopererad och har ont. mannen och bernen har åkt till svärisarna en vecka så jag kan vila...trist.
    låter jätte trist!
Svar på tråden någon annan som sitter hemma och har tråkigt??