• Lestat

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

+ Dejtat en tjej som berättade efter 30 minuter att hon inte var självmordsbenägen mer...

+ Dejtat en tjej som sa att hon hade en obotlig sjukdom...

+ Dejtat en tjej som beskrev sig själv som en "nätt" tjej, i själva verket var hon grovt överviktig...

+ Dejtat en tjej som slängde av sig kläderna så fort honom kom hem, jag trodde vi skulle fika...

+ Dejtat en tjej som inte gillade snälla killar...

+ Dejtat en tjej som inte hade ögonbryn och klädde sig som om det var år 1983...

+ Dejtat en tjej som gick läkarutbildning och som hela tiden ville vet hur stor penis jag hade...

+ Dejtat en tjej som inte hade tvättat håret på 15 år...

+ Dejtat en tjej som inte berättade att hon hade katter trots att jag sagt att jag var allergisk mot pälsdjur...

+ Dejtat en tjej som blev fly förbannad för att jag inte ville ta hennes oskuld...

... men den knäppaste dejten jag någonsin varit på var med en tjej som hade varit ett idrottsproffs. Jag tog med henne på en romantisk båttur över till Danmark, vi gick på museum och hade trevligt, trodde jag. Helt
    plötsligt tog hon fram telefonen och ringde en kompis i Sverige och bad honom beställa pizza, för hon skulle hem inom en timme (?) 

• Lestat

Tjejer som inte vill att man ska bjuda dem är inte så kul heller, där står man med långt ansikte fast man bara ville vara shysst...

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)