Inlägg från: Linnlimpan |Visa alla inlägg
  • Linnlimpan

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

jagvetbäst skrev 2011-02-07 13:07:30 följande:
    Jag var på en dejt med en kille som jag fått kontakt m ed via nätet. Planderade för en promenad på djurgården. Mysigt tänker man då, strosa runt där..
    Men icke, han SLÄPADE runt mig i rask takt ut på ängarna och i snåren.. Jag var helt slut efter 2 timmar.
    Sen tyckte han att jag skulle följa med honom hem men jag hede ju insett vilken dåre det var och sa tack men nej tack, då blev han ganska hårdhänt och tog tag i min arm och försökte dra mig mot t-banan...
    Jag drog mig loss och frågade surt vad faan han höll på med. Då säjer han: Men jag trodde att du gillade mig och att vi har något på gång! Du ser så rödblommig och upphetsad ut!
    Ehhh.. jag var helt slut och genomsvettig, anfådd efter det maratonet...
    Snacka om att inte kunna läsa andra människor!

och nej, vi hördes inte mer...
    *garvar ihjäl mig*

Jag dejtade en kille en gång (var väl 17-18) som hade TJATAT till sig mitt nummer på ett ställe där jag jobbade. Vi hade inte snackat knappt någonting på jobbet, men var ute och rökte ihop någon gång och då lyckades han få mitt nr i alla fall. 
    Tyckte att han var rätt ful men gav det ändå en chans.
    Han satt tyst hela tiden. Jag försökte prata men fick bara "Ja" och "Nej" till svar. När jag skulle gå ville han följa med hem...! Jag drog något om att jag skulle till en kompis och ljög även om vart jag bodde så han inte skulle försöka följa efter eller något sådant.

En annan snubbe hade jag pratat med på nätet. Åkte till hans hemstad (ett par mil bort). När jag klev av tåget möts jag av en... Gubbe! Han hade sagt att han var 25 men var nog snarare 45.
    Jag sa att jag hade ångrat mig och tog nästa tåg hem igen. Och svarade aldrig mer på sms eller på mail heller för den delen.
Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)