Inlägg från: Anonym (SthlmDejterskan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SthlmDejterskan)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Jag har några hemska dejtrelaterade minnen, här kommer några av dem:
    - Dejtade en kille, hade dejtat några månader och vi var inne på att bara dejta varandra. Allt kändes härligt, tills han ringde och berättade att han skulle till Italien. "Åh, vad härligt! Åker du själv?", frågade jag. "Nej, jag åker med min nya tjej.". Jahapp. Det är ju också ett sätt att bli dumpad på.

- Var på bio med en kille. Filmen började som en klassisk dramafilm, sedan blev det mer blod inblandat. Då kräktes killen i popcorn-behållaren. Han sprang ut, jag satt kvar och såg färdigt filmen. När jag kom ut pratade han i tel - han skulle på en annan dejt strax efteråt. Han kräktes i popcornen för att han inte tålde att se blod. Well, jag tålde inte att se honom, men jag kräktes inte

- Jag dejtade en kille som inte vågade kyssas på allmän plats, för att folk kunde ju ta illa upp då... Och då menar jag inte grovhångel - fick en puss på kinden på t-banan en gång, det var så långt han kunde sträcka sig.

Anonym (Bernard & Bianca) skrev 2011-02-12 14:35:40 följande:
    Hahaha.. vilken dumpning den första var, och vad äckligt att den andra spydde i popcornen.

Vad konstigt att inte vilja kyssas på allmän plats. Vad menade han egentligen med att folk tar illa upp? Att folk blir avundsjuka för att världen kretsar kring honom? Verkar väldigt självupptaget på något sätt, vem bryr sig liksom. Är väl snarare fint och se folk vara nykära och pussas!
    Han tänkte mer på andra än sig själv - nobelt, va? Minns en gång när vi satt på pendeln (haha, nu när jag skriver det så ser det ju ut som att vi bara kuskade runt i SL-trafiken ihop, men vi gjorde faktiskt annat också), då satt det en muslimsk kvinna (med hijab) mittemot oss. Jag ville hålla hand med honom, men han ville inte det. Han trodde att det kunde bli känsligt, med tanke på hennes religion.. Och tänk att vi dejtade i nästan ett halvår!
    Anonym (nätflörten) skrev 2011-02-15 20:47:40 följande:
    Ohh, det hade jag förträngt!
    Jag dejtade en kille (dejtade utan pussar/sex eller nåt då vi var så blyga/osäkra & unga) sen efter några månader så skulle vi hem till honom och hyra film och innan vi går frågar min mamma om det bara blir vi.
    Nej, vi ska hämta upp min flickvän på vägen. svarar han varpå min mamma frågar mig om jag har träffat henne förut. Nej! Jag har inte ens hört talas om henne... svarar jag kort. Så det blir hyrfilm med mig, hans tjej och honom.... väldigt udda!

Jag följde med för jag trodde helt enkelt att han drev med mig, men det visade sig att de hade varit tillsammans i fyra månader. Jag funderar än i dag hur han hann det då jag och han sågs och umgicks några timmar varje dag.
    Jag undrade också hur mannen jag dejtade hade hunnit med att träffa någon annan. Effektiv planering?
Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)